جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

أَخدع نفسی*

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ

در جواب این سوال که چرا پایان نامه رو به فراموشی سپرده ام و در عوض یادگیری سه زبان خارجی رو با هم پیش می برم، باید بگم که دچار سیل شده ام، پس با خودم فکر کردم آب که داره من رو با خودش می بره چرا کاری که دوست دارم رو انجام ندم؟ و چنین شد.

*عنوان نوشت: خودم را فریب می دهم.


ولی فریب قشنگیه.

 

۰۰/۰۹/۱۵
ZaR

نظرات  (۶)

عربی خیلی خوبه. ژاپنی عشقه و انگلیسی هم که لازمه!!!

 

پاسخ:
سلاام.
عربی خیلی خوبه!
ژاپنی .. هنوز به عشق تبدیل نشده برام اما اون هم خیلی خوبه.
انگلیسی هم که هیچی.

ژاپنی چه خوب، واقعا زبون قشنگیه...

خودمم یه مدت شروعش کرده بودم ولی فعلا به دلایلی وقت نمیشه...

عربیم که زبون مادریمه...البته یه چیزایی خودمم بلد نیستم... ولی راحت می فهمم چی می گن مگر اینکه آفریقایی و مصری باشن... 

موفق باشید :) 

 

پاسخ:
سلاام.
ژاپنی هممم میتونیم بگیم زبان با لطافتیه ها؟ من هم چند ماه خودخوان میخوندم بعد دیدم یه روز میخونم یه هفته نمیخونم، در نتیجه تن به کلاس دادم.

اعلام کمی حسرت نسبت به افرادی که جز فارسی زبان مادری دیگری هم دارند. *هعی گویان از صحنه خارج می شود* شما یک هیچ جلویی آقاجان.
میشه بپرسم عربی ِ کدوم منطقه؟

بسیار ممنون.

اکثرا معتقد هستن بدرد نمیخوره؟!

خیلی هم عالیه.اصلا همین یاد گرفتن زبون جدید خودش یه ورزش بزرگه برای مغز

با اینکه از عربی متنفرم ولی بزودی میبینم بعد از انگلیسی محبوب ترین زبون بشه برا ایرانیا.بخاطر فرصت های کاری و دانشجویی که تو کشورهای عربی زبون بوجود بیاد برامون!

حتما بدرد میخورن:)

پاسخ:
مستقیماً نگفتن به درد نمی خوره اما معتقد بودن انتخاب های بهتری هم وجود داشت، زبان هایی که بتونم استفاده ی بیشتری ازشون ببرم. البته خودم هم درموردش فکر کردم چونکه میخوام واقعا براش وقت بذارم.. فعلا که به نظرم انتخاب درستی بوده (حتی اگه دلایلم خیلی هم منظقی به نظر نرسه)، تا ببینیم در آینده چی پیش میاد.

عربی عالیه! ببین 6-7 سال داخل مدرسه همون قدر که سیستم آموزشی ما رو از زبان انگلیسی زده کرد همین کار رو برای زبان عربی هم کرده!
خیلی زبان پر مغز در عین حال گرم و صمیمی ای هست، من دارم بهش علاقمند می شم جداً. و البته درست می گید، آینده اش برای ما خیلی خوبه.

پ.ن. ممنون از کامنت دلگرم کننده تون جناب بیزی مایند. [گل]

چرا عربی و زاپنی؟!

پاسخ:
عربی لازمه واسه کار و رشته ام. البته کم کم علاقه هم داره ایجاد میشه.
ژاپنی رو درموردشون خیلی کنجکاوم. اکثرا معتقد هستن انتخاب عالی نبوده. اما خودم به نظرم به دردم خواهد خورد. 

دلم برای پستات تنگ شده بود.

پاسخ:
مهنـــاز *با چشم های بزرگ و اشکی خیره به تصویر*
۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۲ سارا خانی

کره ای و ژاپنی رو میتونم حدس بزنم. سومیش چیه؟

پاسخ:
سلاااام سارا. چه طوری رفیق جان؟ 
کره ای یه مدته به حاشیه کشیده شده کاملا. فعلا ژاپنی و عربی، انگلیسی هم که هیچ وقت تمامی نداره. (+_+)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی