جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

د.ل ت.ن.گ.ی

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ق.ظ

دلم برای نوشتن تنگ شده. 

۰۰/۰۴/۲۸
ZaR

نظرات  (۱۲)

یک سر به وبم میزنید؟:>

هر دو D:

چرا من هر دفعه سلام یادم میره :"

سلام بانو :)

پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیز جان.

منم

پاسخ:
واسه من یا نوشتن؟ :)) *صدای دختر سبک نباش در پیش زمینه هم زمان پخش می شود.*
۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۹:۰۲ نرگس بیانستان

ما هم دلمون برای تو تنگ شده 

پاسخ:
مرسـی، واقعا بهش نیاز داشتم. *همراه با ذوق خیره به تصویر*

نوشتن حداقل ب ای من یه طوریه که حتی وقتی پارم می‌نویسم هم دلم براش تنگ میشه. دیگه چه برسه به وقتی مدتیه نمی‌نویسی!

پاسخ:
سلاام. 
آه ای نوشتن، راه ِ بی همتا! 

*آه کشیدن*

پاسخ:
*آه کشیدن را تبدیل به نفس عمیق می کند*

پ.ن. سـلام مائو چان، خلاص شدنت از کنکور رو تبریک می گم.
۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۲:۰۵ هلن پراسپرو

ما نیز :_)))

پاسخ:
*با چشم های اشکی به سمت وبلاگ موسیقی هلن شتافته و آهنگ لئو از ایـو را پلی می کند.*

سلام! :)

منم همینطور:)) هم برای نوشتن هم برای خوندن وبلاگ‌هایی که مدتیه ننوشتن :).

پاسخ:
ســلام پرنده جان.
مرسی که خودت هم برگشتی! *در حال سرچ برای دانلود Luca*

آخیش که داری برمی‌گردی به نوشتن ⁦^_^⁩

پاسخ:
ســـلام، مهناز جان.
موندن در رودروایسی و دوباره نوشتن برام خیلی خوبه! :D
۲۸ تیر ۰۰ ، ۰۶:۰۹ سارا خانی

ما هم دلمون برای نوشتن تو تنگ شده... 

پاسخ:
ســلام ساسوکه کن عزیزم. خوبی؟
هنوز قرارمون رو یادم هست، نشون به اون نشون که از خونه نودل لیوانی قرمز آورده بودم که با هم بخوریم. اما هنوز نرسیده دچار اتفاقات ناگوار و دَر به دَری شدم متاسفانه.

رفتی اونجا که نوشتن با آدم آشتی نیست شاید، دور بودی ازش، تلافی کرده احتمالاً :"

پاسخ:
سلاام. دقیقا! رفتم جایی که با سیستم کامپیوتر کلا آشتی نیستن. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی