جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

Singing In The Dark

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۳۷ ب.ظ

 

اگه از پیچ و خم جاده گذشتی و زنده موندی، دعا می‌کنم؛ به شکوفه‌ی امیدی تبدیل بشی که هیچ وقت پژمرده نشه.

نظرات  (۵)

سلام. خونه ی نو مبارک :)

پاسخ:
سلااااام، احوال شما؟
فکر کنم بالاخره به وبلاگتون سر زدید و نظرم رو دیدید. 

اینجور پستاتو خیلی دوست دارم

اون قبلیه_پست قبل منظورمه دقیقا_ که اصلا واسم الهام بخش یه موضوعی شد^__^

 

پاسخ:
واقعا؟
خودم احساس کردم کمی تا قسمتی شعاری شده. ممنون که گفتی.

^_____________________^

پاسخ:
ســــلام.
۱۹ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۰۵ نرگس بیانستان

آمین :)

پاسخ:
سلاام نرگس. آمین بک به دعاهای خودت.

آمین :)

پاسخ:
ممنون. [گل]
*در قامت آن شرلی زانو زده و دست ها را در هم قفل کرده*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">