جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

این قسمت، نشانی ِ نبوغ

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ب.ظ

معجزه ی من در این دنیا چه خواهد بود؟ 

معجزه ی من در این دنیا چه خواهد بود؟ 

معجزه ی من در این دنیا چه خواهد بود؟ 

معجزه ی من در این دنیا چه خواهد بود؟ 

معجزه ی من در این دنیا چه خواهد بود؟ 

 

 پ.ن. شما هم وقتی پادکست "رادیو راه" رو گوش میدید می زنید زیر گریه؟ 

کی بشه من هم بتونم بگم تونستم غم بزرگ رو به کار بزرگ تبدیل کنم..کی بشه من هم بفهمم خبر بد، فی نفسه بد نیست.. کی بشه من هم عمیقا بتونم پس گردنی سرنوشت رو به بزرگ ترین برگ برنده ی زندگیم تبدیل کنم؟ خدایا.. 

۹۹/۱۲/۰۴
ZaR

نظرات  (۵)

*_* چقدر خوشحال شدم 

متشکرررررر

پاسخ:
[گل]

سلام یادم رفت :!

سلام :)

موفق باشید

پاسخ:
علیک سلاام.
معمولا به اونهایی که اولین بار برام کامنت میذارن سلام می کنم.
متشکرم، بهمچنین.
راستی، به نام خداهای متنوع شما اول هر پست خیلی خیلی جذابه، چند وقت پیش چنتایی ش رو یادداشت کردم. مرسی.

زمانی که بجای مقابله با سرنوشت رقمش بزنی:)

پاسخ:
سلام. 
امیدوارم برسم یک روزی. فعلا در مرحله ی کشتی گرفتنم.
۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۵۹ |•° ن.م °•|

همین الان بایکی از دوستانم درباره هدف من از پا گذاشتن به این دنیا حرف یزدم. منم هنوز سردرگمم

پاسخ:
چند سال پیشا یه جا خوندم هدف زندگی بعضی از آدم ها اینه که مثلا بیاد زنگ در خونه ای که آدم هاش دچار گازگرفتگی شدن رو بزنه و در بره! یعنی اگه فرد در طول کل زندگیش (ارادی یا غیر ارادی) به این هدف دست یافت به هدف اومدن به این دنیاش رسیده! 
گیج کننده ست نه؟ 
نمی دونم.. با حرف شما ذهنم رفت سمت این مطلب. بگو حالا مجبوری خودت گیج شدی بقیه رو هم گیج بکنی؟  (@_@)

سلام سلام سلام

گوش ندادم تا حالا....

به گمان بشه،خواستنش سخته‌.‌..  :)

پاسخ:
سلاااام. (در جواب سه سلام. :D)
اگر اهل گوش دادن پادکست هستید پیشنهاد می کنم بهش این شانس رو بدید. قسمت های پادکست به نسبت بقیه کمی طولانی هستن اما میشه قسمت قسمتش کرد. مطالب خوبی داره برای ارائه به مخاطب. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">