جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

تند خوانی‌ام آرزوست*

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

دلم ناروتو دیدن می‌خواد :| بیشتر از یک ماهه که در قسمت 41 ناروتو شیپودن استپ شده.. مدتی برنامه‌هام بهم ریخته بود و وقت نمی‌شد، وقتی هم که وقت برای دیدنی‌ها و خواندنی‌ها در طول روز باز کردم، شروع کردم به خوندن بربادرفته و... هنوز بعد از گذشت یک ماه جلد اول تازه امشب شرش کم شد! حالا کی جلد دو تمام بشه و بتونم ناروتو ببینم.. (#_#)

*عنوان: یک کُند خوان ِ مستاصل

پ.ن. خطاب به بانو اسکارلت اوهارا: ممنونم بانو! با خواندن سرنوشت شما و تصور عمق ِ فاجعه‌ای که در آن روزگار می‌گذراندید، بدبختی‌های زندگی خودم را کوچک می‌شمارم.

۹۹/۱۱/۱۴
ZaR

نظرات  (۸)

۱۹ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۲۸ نرگس بیانستان

کتاب رو خوندی برو تمدید کن بفرست این ور :))

پاسخ:
خخخخ، برو دانلود کن خواهر جان. :))

می دونی چیه، این جریان تند خوانی یه کم شبیه جریان اون قرص های ضد تشنگی آقاهه توی شازده کوچولوست. خب به فرض که تند خوندی بربادرفته رو و تموم شد زودتر. احتمالا می رسی که بری سراغ ناروتو. ولی خب اگه احساس می کنی ناروتو برات لذت بیشتری میاره، چرا برباد رفته رو ول نکنی و مثلا ادامه اش رو توی فیلم نبینی؟ چون منم بعد از یه فیلم دیگه میخوام بشینم پای برباد رفته و ببینم چیه که این قدر تعریف میکنن ازش:)

راستی ناروتو خوبه؟ تو مایه های بلیچه؟ من خییلیی وقته که انیمه ندیدم! 

پاسخ:
سلاام.
ممنونم از نظرت، کلی روش فکر کردم.
میدونی.. الان میدونم که وقت خوندن بربادرفته ست، و اینقدر دوست داشتم که اول رمانش رو بخونم بعد فیلمش رو ببینم که توی این سال ها هیچ وقت سراغ فیلمش نرفتم و نذاشتم واسه مپایانش اسپویل بشه. معمولا واسه ی کتاب هایی که فیلم دارن این کار رو می کنم و خیلی میچسبه. یه مورد بود که از دستم در رفت، جنگ و صلح تولستوی، اول سریالش رو دیدم الان وجودش رو ندارم برم کتابش رو بخونم.

+ نمیدونم والا، چون اولین انیمه ی سریالی هست که می بینم. دوستش دارم، مخصوصا معانی پشت اتفاقات رو و عمقی که شخصیت ها دارن. چیز دیگه ای که خیلی دوست دارم نحوه ی کارگروهیشون هست.
جهت اطلاع از کیفیت ناروتو به همسایه بغلی مراجعه کنید. خانم هلن پراسپرو.
۱۵ بهمن ۹۹ ، ۰۸:۰۶ هلن پراسپرو

یادمه یه آدم بزرگی گفته بود:"ذهن نویسنده از کثیف ترین مکان های دنیاست" D; 

پاسخ:
 یکی می گفت خدا نکنه نویسنده ها از کسی بدشون بیاد، اون وقت شخصیت منفی ِ داستان بعدیشون  میشه! :D

چشم :))

پاسخ:
بی بلا. :*

دنبال یادگیریش باش خب

پاسخ:
امتحان کردم، خیلی انرژی میگیره، حداقل الان نمی تونم روش تمرکز کنم.

تندخوانی راه خوبی برای به دست آوردن وقت بیشتره، اما اگر تندخوانی بلد بودی و کتاب رو با سرعت هرچه تمامتر میخوندی و میذاشتی کنار، آیا به همین اندازه که ازش لذت بردی هم میتونستی ازش لذت ببری؟

(جواب برای من منفیه. من همیشه دوست دارم وقت کافی برای فکر کردن به چیزی که خوندم داشته باشم و اینطوری حس بهتری پیدا میکنم) 

پاسخ:
آه...!
دقیقا همینه که گفتی، لذت حس کردن هر جمله، هر توصیف و هر کلمه حتی.. دوست دارم همه شون رو حس کنم اما جدیدا از اینکه در خوندن اینقدر فس فس می کنم بدم اومده، چون در طول روز نمیتونم روش وقت بذارم شاید کمتر از ۲۰ دقیقه.. باعث میشه خسته بشم و در نهایت ول کنم کتاب رو. 
۱۴ بهمن ۹۹ ، ۰۷:۵۵ هلن پراسپرو

منم دلم بر باد رفته میخواد!

می‌خواید مغزامونو یکی دو روز به هم قرض بدیم که هرکدوم خاطرات آونیکی رو دانلود کنیم؟ فکر کنم سریعتر پیش بره D:

پاسخ:
من از کتابخونه گرفتم. هشتگ فخرفروشی جهت تعطیلی کتابخانه ها در سمت شما :)) 

آخ! به یکی از فانتزی های تمام دوران اشاره کردی. کاش می شد، ذهن نویسنده ها باید شلوغ باشه و هیجان انگیز چن تا اتاق پر از شخصیت مربوط به داستان های مختلف و حتی نوشته نشده شون.. البته ذهن من پره از بیماری و دارو و دوا، مگه اینکه فقط قسمت فرهنگی رو واسه ت باز کنم. 

بربادرفته رو مدتی هست که میخوام بخونم... اگر کتابی که دارم میخونم تموم بشه و بعد از رمانی که بشدت دوستدارشم و الویت باهاشه، شروعش میکنم، پیش بینیم اینه که سه ماه طول بکشه خوندن دو جلدش/: والا اینطور که من سرعت مطالعم کم شده، به خاطر درسای دانشگاهه یا به خاطر کاهلیِ خودم، نمیدونم، ولی من نیز عنوان را خواهانم.. :)

پاسخ:
ممنونم بابت همدردی(اشک شوق را با گوشه ی چادر گلی پاک می کند)
یکم غیرت به خرج بدم جلد دوم رو تا آخر بهمن تمام کنم، شما هم دکمه ی غیرت مربوط به کتاب خوندن رو فعال کن. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">