جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

Home sick after years

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

وقتی پشت تلفن تهدید کرد وای به حالت وقتی برمیگردی دوباره نی قلیون شده باشی، نگفتم در طول یک ماه دو کیلو کم کردم در عوض پشت گوشی زدم زیر گریه و گفتم میخوام برگردم خونه..
رفتار هایی که باید 9 سال پیش که از خونه زدم بیرون انجام میدادم رو الان دارم بروز میدم.
هیچ وقت نشد از دوری و تنهایی گله کنم، آخه تنهایی هیچ وقت من رو اذیت نمی کرد، هیچ وقت حوصله م سر نمی رفت، بلد بودم چه طور سر خودم رو گرم کنم و بهم خوش هم می گذشت حتی اگه خسته از سر کار برگشته بودم.. به تعداد انگشت های دست هم نشد که بی غذا و گرسنه بمونم، همیشه اگه وقت نمی شد از قبل غذا آماده کنم وقتی می رسیدم خونه یه چیزی سر هم  می کردم و خدای من چقدر از خوردنش لذت می بردم. بی سابقه ست، همه می دونن چقدر غذا برام امر مهمیه و مخصوصا چقدر غذا درست کردن برای خودم به شیوه ی خودم رو دوست دارم، داشتم در واقع، از وقتی که اومدم یک بار هم وقتی تنها بودم دست به کار نشدم. حالا شب های تنهایی فقط زانوی غم بغل می گیرم و اعتراف می کنم دیگه این زندگی خالی رو نمی کشم..
میخوام برگردم، نمی تونم. باید بمونم، بیاستم و برای اهداف و آرزوهام تلاش کنم.
 

پ.ن. از این غذا ها منظورمه. البته همیشه هم خوشمزه نمی شدن، مثل این، چقدر بدمزه شده بود، نمیدونم چه ابداعی به کار برده بودم که نساخته بود!

نظرات  (۴)

۰۷ دی ۹۹ ، ۲۱:۵۹ آرتـــمیس -

چرا این غذاها این قدر خوشمزه و خوردنی به نظر میان ؟دلم خواست :دی

سلام

امیدوارم به شکل قشنگی، درست بشه :)) و دوباره بایستین و مثل عکس سمت چپ وبلاگ، مشکلات رو پشت سر بذارین :).

+چقدر غذاها خوشمزه بنظر میان D:

۰۷ دی ۹۹ ، ۰۸:۳۳ جوینده آرامش

گاهی آدم نیاز داره یکی توی خونه منتظر اومدنش باشه یا شایدم نیاز داره توی خونه منتظر اومدن یکی باشه...

 

+ رنگ و لعاب غذاهات خیلی جذابن. همیشه غذاهایی که درست میکنی مَن دَرآوردی اند؛ یا غذاهای روتین هم درست میکنی؟ 

+ اینطور که من متوجه شدم فقط هم تو کار نودلی!

۰۷ دی ۹۹ ، ۰۶:۵۸ گیسو کمند

من مثل عکس اولی زیاد درست میکنم البته با مرغ. سبزیجاتی مثل بروکلی و گل کلم و سیب زمینی و هویج و پیاز و سیر حبه ای و قارچ و فلفل دلمه ای و نخود فرنگی و حتی چند لایه لیمو ترش رو با هم مخلوط میکنم. پیاز خورد میکنم و کمی تفتش میدم بهش رب گوجه فرنگی و ادویه مخلوط و پودر سیر و پودر پیاز و پاپریکا و کمی زرد چوبه و زیره اضافه میکنم خوب که تفت خورد و رب گوجه نارنجی شد بعد می ریزم روی سبزیجات و با دو سه قاشق روغن زیتون تازه با هم خوب مخلوطشون میکنم و بعد سینه ی مرغ رو چند تیکه میکنم و میذارم بالای محتویات توی ظرف پیرکس و چه میشود😍 دیگه نگم از عطر و طعمش 😋 عااالی میشه. اگه دوست داری طعمش ملس بشه یک قاشق رب انار بهش اضافه کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی