جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

این من هستم

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

1. وی عاشق کنکاش در مورد «آدم‌ها» و «ارتباطات ِ پیدا و پنهان ِ بین ِ مخلوقات» بود.

2. فعل ِ یادگیری می‌توانست در هر شرایطی مانند بارقه‌ای از نور وجودش را روشن کند.

3. دارای ذهنیت ِ بی‌چارچوب و خلّاقی بود که اکثراً از پس عملی کردن ایده‌هایش بر نمی‌آمد.

4. علی‌رغم مواجه شدن با مثال‌های نقض بسیار، قویاً پیرو مسلک ِ «از محبّت خارها گل می‌شود» بود.

 

با تشکر از آرتمیس و فائزه جان که من رو دعوت کردن. من هم از سارا دعوت می‌کنم.
اصل چالش از اینجا شروع شده.

۹۹/۰۷/۳۰
ZaR

نظرات  (۸)

برا هر جمله کلی فکر کردم تا هضمش کنم D:

پاسخ:
سلاام.
یه تریلی میخواست بکشه اینها رو! :))

سلام زهرا جان . مرسی که شرکت کردی . قوانین چالش رو ظاهرا نخوندی اصلا:)

دو نفر دعوتت کردن . در ازای یکیشون باید در چالش شرکت کنی که کردی . ولی باید ۴ نفر رو دعوت کنی نه یک نفر رو . این برای یک نفر که دعوتت کرده

 

میمونه یک نفر اضافی که دعوتت کرده . یا ازش بخواه کسی دیگه رو دعوت کنه چون تو توسط کسی دگه دعوت شدی  . یا خودت می تونی این دعوت رو انتقال بدی و یک نفر دیگه هم به جز چهار نفر دعوت کنی . یعنی پنج نفر دعوت کنی ..

دعوت رو انجام دادی یک بار دیگه بیا و آدرست رو بده بهم تا بذارم توی لیست

مرسی که شرکت کردی .

چالش جایزه داره پس حتما بیا و بگو تا اسمت رو توی لیست بذارم

پاسخ:
سلام.
اوه، مقررات این چالش شد شبیه پروسه های چند مجهولی ِ کارهای ِ اداری که جناب! :D

سلام :)

بنظر میاد فردی جستجوگر و ماجراجو باشین :)

پاسخ:
سـلام پرنده جان.
اجازه بده تعریف ِ زیبای شما رو بی جواب بذارم، چون هر چی بگم در راستای نقد ِ خودم هست و از دامن زدن به جنگ ِ داخلی می ترسم به واقع! :D

افرین به خودم که چنین دختر خلاقی رو کشف کردم

و هم تیمی خودم قرار دادم :)))

پاسخ:
استعداد یاب کی بودی شما؟ :))
متشکریم متشکریم.

با تشکر فراوان از دعوت «وی» عزیز :)))

پاسخ:
مخلصیم. :))

من بیشتر یاد وی توی دیرین دیرین افتادم:)

پاسخ:
آخرش هم یه توصیه ی اخلاقی داشته باشه مثلا. :D

وی چه قشنگه :)

پاسخ:
چشم های شما قشنگ می بینه بانو. ,^^)

وی....D:

چه جذاب:)))

پاسخ:
خودم یه لحظه یاد آگهی ترحیم افتادم! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">