جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

کارد و پنیر

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ

کی باور می‌کنه این غذای لذیذ و خوش رنگ یک سومش سهم مرغ‌های حیاط شده باشه؟! چون خواهره از مزه‌ش خوشش نیومد و نخورد. نکته‌ی فاجعه بار ماجرا اینه که خمیر پاستا رو خودم درست کرده بودم!! چه زحمت ِ عبثی که به ورز دادن این خمیر گذشت. حالا سوالی که پیش میاد اینه که چرا چیزی که دوست داره و می‌خوره نمی‌پزم؟ جواب خیلی ساده ست، چون مرض دارم. و این دگرآزاری در بین خواهران ثبت جهانی شده.

۹۹/۰۶/۳۱

نظرات  (۳)

۰۳ مهر ۹۹ ، ۰۸:۲۰ فاطمه ‌‌‌‌

مرسییی از توضیح😍 جالبه، دلم خواست درستش کنم! امیدوارم خونواده خوششون بیاد فقط :)) 

پاسخ:
مثل من جو گیر نشی زیاد درست کنی نصفش خورده نشه. :D

 عوضش مرغ ها دلی از عزا درآوردن :)

 

خیلی خوشمزه به نظر میاد😋

پاسخ:
سلام.
اره، با خمیری که دو ساعت واسه شکل گرفتنش وقت گذاشته بودم عروسی گرفتن! :))
خوشمزه بود واقعا!
۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۰ فاطمه ‌‌‌‌

چه جذابه! ولی من به جز خمیر پاستا نفهمیدم چیه توش😅

پاسخ:
سـلام.
اسمش "راویولی" ـه
یه جور پاستای شکم پر میشه گفت (از ورقه های لازانیا هم می شه استفاده کرد). بعد با هرچی دوست داشتی(یا هرچی تو یخچال داشتی!:D) شکمش رو پر می کنی. بعد واسه ش سس درست می کنی و می ذاری مزه بگیره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">