جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

*Amaan

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۲۱ ب.ظ

شنیده بودم بعضی‌ها در رابطه با سریال فرندز می‌گفتند که ای کاش می‌توانستند سریال را دوباره و چند باره ببینند، این حس در من برای فیلم "Kal Ho Na Ho " وجود دارد، ای کاش ندیده بودمش و می‌توانستم در این شرایط از نو فیلم را بدون هیچ پیش فرضی ببینم. اما به گمانم به جای هر دفعه که در نقش اَمان فرو می‌روم این بار باید نقش نِنا را بازی کنم.

 


*از این فاصله چقدر دور و غیر ممکن به نظر می رسی، ای کاش زودتر از انتظار ممکن شوی، خیلی زودتر..

 

۹۸/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۸ ، ۱۰:۲۳ آقاگل ‌‌

شما رو نمی‌دونم. ولی به شخصه هر فیلم یا کتابی رو که دوست دارم، عمداً کش میدم. مثلاً فیلمی که دوستش داشته باشم رو به جای دو ساعت توی سه روز می‌بین. یا یک رمان صد صفحه‌ای رو عمداً دو هفته نگه می‌دارم و ذره‌ذره می‌خونم. این کش دادن زمان برام بیشتر دلچسبش می‌کنه. :)

پاسخ:
من اگه این کار رو بکنم یادم می ره دیگه تمامش کنم! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">