جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

Because this is my first life

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ق.ظ

"وقتی تصمیم گرفتم رویام رو دنبال کنم، فکر کردم زندگیم مثل راه رفتن توی یه تونل تاریک بشه. ولی نمی‌دونستم قراره اینقدر تیره و تار باشه، قراره اینقدر پر از تنهایی باشه.."

۹۶/۱۱/۰۶
ZaR

نظرات  (۵)

متاسفانه مسیر موفقیت و رسیدن به هدف ها مسیری تاریکه که هیچ حد و مرز و انتهایی نداره و فقط میشه هرزگاهی به خودمون این تلنگر رو بزنیم که فقط یک قدم دیگه مونده که برسیم
پاسخ:
به خودمون تلنگر بزنیم یا خودمون رو گول بزنیم؟ خواسته یا ناخواسته..
چه دیالوگِ بینظیری!!

پاسخ:
متاسفانه یا خوشبختانه بدست آوردن هر چیزی بهایی داره!
قشنگه^^ بین سریالای الان تنها چیزی بود که حوصله کردم و دیدم:دی
پاسخ:
معمولی بود ولی خوب بود. :D
زهرا من به قدرت تو ایمان دارم، تو از اون دخترایی هستی که با کلی سطل رنگ قدم برمیدارن حتی اگر تونل تاریک و سیاه باشه، تو از هر جایی که رد میشی یه سطل رنگ می پاشی به دیواراش
پاسخ:
ثریا جـان :X
فعلا دارم چه طور باختن رو یاد می گیرم، بلاخره به چه طور بردن هم می رسیم :D
عمری دگر بباید بعد از وفات مارا...
پاسخ:
ســــــلام.
عمر ِ دگر؟ تناسخ؟ شیب؟ بام؟ :))
مگه دست خودشه؟ تو همین زندگی راه نیاد عرشش رو به لرزه در میارم! [:D]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">