جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

Beech Beech Mein*

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ق.ظ

حال دادم به خودم و موقع درس خوندن عود ِ قهوه روشن کردم، کمی که گذشت کم کم قلم رو زمین گذاشتم و کاملاً محو شدم. چه طور می‌تونه اینطور با ایثار بسوزه برای اینکه بوی خوشی در فضا پخش کنه. بالاتر و مهم‌تر از اون؛ سوختنش باعث رهایی ذراتیه که درونش حبس شده بودن! با نگاه رد ِ دودش که آزادانه پیچ و تاب می‌خورد و با سرعت به سمت بالا می‌رقصید رو دنبال می‌کردم و در این فکر بودم که این ذرات وقتی در کنار هم آزاد می‌شن عجب بی‌نظمی ِ با نظم ِ بی‌نظیری دارن. هر قسمت از نوار  ِ دود در شکل خاص خودش چارچوب و بعضاً قرینه داره و وقتی بالاتر می‌ره فاصله‌‌شون از هم بیشتر می‌شه و آماده می‌شن برای جدا شدن از هم و رهایی ِ انفرادی. نمی‌تونی ازش چشم برداری چون اگر پلک بزنی دیدن قسمتی از نوار دود رو از دست می‌دی و همچنین نمی‌تونی حرکت و شکل ِ بعدی که این ذرات موقع آزاد شدن به خود می‌گیرن رو حدس بزنی! یعنی ساختار ِ قسمتی از یک عود ساده چه طور می‌تونه این طور خلاقانه باشه؟! مجذوب شدم..

.

.

.

تا صبح می‌تونم به این حرکت خیره بشم و فلسفه ببافم. عود تمام شد و چشمام سنگین شدن درحالیکه درسی که به بهانه‌ش عود روشن کرده بودم هنوز تمام نشده! :|

 

*عنوان نوشت: این مرد 51 ساله خجالت نمی‌کشه ادای جوانان نوپا رو در میاره؟ جان جان! :))
 

 

۹۶/۰۴/۱۸
ZaR

نظرات  (۶)

منم همیشه همینطور مجذوب عود میشم

چه دقیق توصیفش کردی:)

پاسخ:
سلاام. ^--^

تاثیر عود روی تمرکز خیلی خوبه.
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۰ رها مشق سکوت
عاشقِ عود و دودِ رقصانشم 
باهاش خیالبافی  زیاد کرده بودم اما فلسفه بافی نه 

پاسخ:
من جدیدا عاشق دود اسفند و مایتعلقاتش شدم، معتاد شدم  لامصب! :))

مرسی اول ازون نکته ی قشنگت بابت حذف اون "ن" :* 
ترتیب اثر دادم بهش ^__^

این نکته ستاره شناسیه هم دوست دارم بدونم :دی
پاسخ:
رفتی که :(

باشه. :D

تام کروز مگه 55 سالش نیست :| بعد انگار که سی سالشه :| 
شاهرخ خان هم یکی از همیناست دیگه!! سن کلا واسه این سلبریتی ها شوخی بیش نیست:/
پاسخ:
دیگه یه سریاشون هستن که اصلا پیر نمیشن! :)) 
دقیقا! برای این مسئله یه استدلال توی ستاره شناسی هست، اگه دوست داشتی بدونی درگوشی بگم. :D
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۹ اسپریچو ツ
این دود عود حکم همون گل قالی زمان امتحان‌ها رو داره:دی
پاسخ:
گل قالی برا خواستگاری نبود؟ :))
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۵۷ بانوچـ ـه
عود به درس خوندن کمک می کنه؟!
من فکر میکنم بیشتر به فیلسوف شدن آدما کمک میکنه :دی
بذار به حال خودش باشه دلش جوونه :))
پاسخ:
فک کنم بیشتر آدم رو ریلکس میکنه راحت تر بخوابه! :D ولی چیزی که برا درس خوندن خیلی خوبه و تمرکز رو بالا می بره «بو کردن گلاب» عـالیه.

جالب اینکه بهش میاد، انگار نه انگار 20 سال با دختره فاصله سنی داره. :))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">