جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

به تعبیری لال شدم!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

بهش می‌گم: «داشتن رابطه در زمان عادت ماهیانه علاوه بر اینکه باعث عفونت شدید علل خصوص در خانوم‌ها می‌شه، درصد زیادی هم ناباروری رو افزایش می‌ده. چون در این مدت دهانه‌ی رحم بازه، اگر اسپرم حرکت کنه بره بالا و وارد جریان خون بشه سیستم ایمنی بدن به عنوان ناشناس شناساییش می‌کنه، براش آنتی‌بادی می‌سازه و به عنوان خاطره ذخیره‌ش می‌کنه، اون‌وقت در دفعه‌های بعدی وقتی اسپرم وارد شه علیه‌ش وارد عمل می‌شه.»

توی چشمام نگاه می‌کنه و می‌گه: «هنوز متاهل نشدی بفهمی وقتی آدم می‌خواد یعنی می‌خواد!»

اول هنگ می‌کنم، بعد ترجیح می‌دم خودم صحنه رو ترک کنم! در حالی که شونه بالا می‌ندازم ُ می‌خندم؛ با خودم زمزمه می‌کنم: وقتی آدم می‌خواد یعنی می‌خواد دیگه! [:))]

 

پ.ن.1 دین با دین بودنش اجباری درش نیست دیگه متقاعد کردرن دیگران که جای خود داره!

پ.ن.2 فعلاً قسمت اعظم ِ وقت آزادم روی دو مسئله خلاصه می‌شه، سریال کره‌ای می‌بینم یا بافتنی می‌بافم، هر دو برای تمدد اعصاب فوق‌العاده‌ هستن. [:D]
 

 

۹۵/۰۸/۰۲
ZaR

نظرات  (۸)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۸ راحنا رهایی
من این فیلمو دیدم :))
قشنگه ^_^
پاسخ:
سلام.
ته سریال رو خراب کرد لامصب. :D
اتفاقن آدم متعهل باید بدونه در این جور موارد وقتی آدم میخواد یعنی میخواد رو باید کنسل کنه و جلوی خودشو بگیره. چون ممکنه آخرین بارش باشه !!!
بافتنی رو پایه‌ام و الان فصل شال بافتنه و منم عاشق شال هستم. سریال هم آره ولی صرفا نه سریال کره‌ای
پاسخ:
دقیقـــــــاً!
مشکل اینجاست که کلاً به لذت های آنی و گذرا عادت کردیم در همه ی کارهای زندگی نه فقط این. حوصله ی سبک سنگین کردن کار رو نداریم در صورتی که دیوونه بازی هم قاعده و قانون داره واسه خودش بابا!

منم فعلاً رو دور اینجور سریال هام وقتی گذشت میگذره میره تا سال بعد :))
سلام
چه میکنه این شاهین!
یعنی فیلم کره ای به از هندیه؟!
پاسخ:
سلاام.

اصلا دو حیطه ی جدا هستن نمیشه مقایسه شون کرد. خانوادتن یک رابطه ی رفت و برگشتی با این دو حیطه داریم! :D

یه علامت مثبت هیجده هم بالاش میذاشتی من الان چش و گوشم باز شد تو مسوولی!
پاسخ:
به درد می خوره!
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۰ اسپریچو ツ
اقا(((((((((((((:

فیلم کرده ای بیشتر اعصاب خرد کنه:|


پاسخ:
سریال کره ای لطیفه، بره روی اعصاب هم با لطافت می ره! :))
یه +18 مینوشتین توی عنوان
پاسخ:
باشه. :D
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۵ خانم لبخند
خونسردیتون تحسین برانگیزه :|
پاسخ:
یه سلاح محسوب می شه.
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۴ آقاگل ‌‌‌‌
پیدا شدین؟ گوشیتون پیدا شد؟
پاسخ:
نــــه، هنوز شاهینم! :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">