جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

عشق به سه قسمت مساوی

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ب.ظ

وقتی به مادر خانومی‌م می‌گم: «شاهرخ‌خان رو به اندازه‌ی علّامه جعفری و سید حسین نصر دوست دارم.» از نگاهش می‌فهمم که می‌خواد از پنجره بندازتم بیرون.

[:D]

 

 

۹۵/۰۴/۲۸
ZaR

نظرات  (۱۲)

من هم دقیقا همینقدر شاهرخ خان رو دوست دارم. درسته فیلمهای بالیوودی  فاقد ارزش هنری هستند ولی از نظر احساسی و سرگرمی خیلی خیلی بهتر از بسیاری از فیلم های مثلا خانوادگی یا خنده دار امریکایی هستند..
پاسخ:
چقدر خـــوب فا نو جان. خوشحالم میبینم تنها نیستم! :D
من می گم باید در فیلم های هندی عمیق شد که بتونی هنرشون رو درک کنی. و حتماً باید در جزئیات وارد شد چون کلّ ِ یه فیلم هندی ارزش هنری نداره اما در زیر مولکول ها(!:D) قشنگی های ظریفی داره که دیدنش رو تا حدی ارزشمند می کنه.
البته حفا نکنید در حق دکتر نصر من از نزدیک محضرش رو درک کردم شاهرخ باید خم شه کفاشوش واکس بزنه :) ببخشید البته. 
پاسخ:
واقعاً؟ چقدر خوب.
در مقام مقایسه نیستن چون حیطه هاشون کاملاً مجزاست تنها نقطه ی اشتراک شون اینه که به یک اندازه دل ِ یک دختر رو به لرزه می اندازن!
خب هرکسی توی حوزه‌ی خودش قهرمانه... مامانت باید با این قضیه کنار بیاد :)
پاسخ:
دقیقاً. کنار اومده :))
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۷ نیمه سیب سقراطی
من حاضرم با مامانت همکاری کنم :))
پاسخ:
سلام.
دست شما درد نکنه :))
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۲ ثریا شیری
راضیم ازت :))
پاسخ:
ســـــلام علیکـم بانو.
خدا ازت/ازمون راضی باشه :))

۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۲ بای پولار
چقدر دلم می خواد درباره سید حسین نصر اطلاعات بیشتری کسب کنم. تازگیا زیاد به اسمشون بر می خورم اما خب به نحو شایسته و بایسته نمی شناسمشون.
پاسخ:
میتونید با کتاب "در جست و جوی امر قدسی" نوشته ی رامین جهانبگلو شروع کنید که در واقع مصاحبه ای هست با سید حسین نصر از دوران طفولیت و زندگی خانوادگی تا بعدها.

http://www.goodreads.com/book/show/6538702
ریلی؟:| :دی
پاسخ:
چیه خبببببب. :D
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۲ آقاگل ‌‌‌‌
:)))
پاسخ:
:))))
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۲ فاطیما کیان
منو یاد یکی از دوستام میندازی که برای بازیگرهای بالیوود میمیره :))
پاسخ:
نه در اون حد، ولی واقعا شاهرخ خان یکی از اسطوره های دوره ی نوجوانیم هست که جایگاهش بی رقیب مونده. :D
یه محقق باید بیاد وقت بذاره ببینه تو چه جوری اینقد خوب با فیلمای هندی ارتباط برقرار میکنی؟
هر چند من عاشق مردم هندم اینقد که مهربونن...
پاسخ:
:))
خودم خیلی تجزیه و تحلیلش کردم و به نتیجه رسیدم. مثلاً یکی از مهم ترین دلایلش اینه که توی فیلم هندی ها همــــه چیز ممکنه حتی اگر غیر ممکن باشه. چهارچوب اتفاقات و شرایط با دل رقم میخوره نه منطق! برای همین همه قهرمان هستن حتی اگر بی پول و فقیر باشن یا معلول یا هرچی! و احساسات ِ غلیظشون روح ِ کودکم رو تغذیه می کنه. خلاصه اگر دقیق بشیم از توشون میشه چیزهایی در آورد. :p

عزیزم:)))
پاسخ:
مرسی که درک کردی :)) ^ ^
خخخخخخخخ
:))))))))))
منم دوسش دارم
پاسخ:
گیو مـی های فاـــیو! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">