جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

 



از ره غفلت به گدایی رسی
گر به خود آیی به خدایی رسی

 

*دو بیت از : رهی معیری

*عکس از : فیلم ِ بزرگراه
 

۹۵/۰۴/۲۱
ZaR

نظرات  (۵)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۱ آناهــیــ ـــتا
بالاییه شبیه کساییه ک تو صحنه ی بعدش قراره بره تو باقالیا :))
پاسخ:
از بچگی رفته بوده جزء باقالیا!  :))
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چ عکس قشنگی راحت دو لیتر انرژی تزریق کرد بهم همچنین عنوان عزیز:)
پاسخ:
سلام.
چقدر خــوب ^ ^
با همین عکس دلم خواست فیلمو ببینم!

راستی گفتی فیلما رو بیام بگم:)

نگفتم که؟ من فراموشی دارم:/ یادم نیست گفتم یا نه پس دوباره میگم!


اون پیانیست رو که پست کردم حتما ببین خیلی زیبا بود:)
غیر از اون اگه مثه من به هیتلر و اینا علاقه داشته باشی یا حداقل کنجکاو بوده باشی فیلم downfall رو ببین :) من از دیدنش خوشحالم:))


دیگه the danish girl رو دیدم! یه فیلم از زندگی واقعی شخصیتش ... در مورد ترنس هاس...و واقعا من از دیدنش کلی حس متفاوت رو تجربه کردم... درد، عشق، جسارت، و به درک بهتری نسبت به ترنس ها رسیدم 


و  the best offer هم دیدم... فیلمیه که تموم مدت توی یه حالت هیجان نگهت میداره و اخر سر بهت شوک وارد میکنه:)) فیلم خوبی بود و اونی که بهم پیشنهادش داد گفت هر سینما دوستی باید ببینش و منم دیدم و راضیم^ـ^

همین دیگه:))

هااا carol رو هم دیدم اما اونقدرا جذبش نشدم اما بازم خوب بود:)
پاسخ:
فیلم قشنگیه. جزء فیلم های روتین ِ هندی نیست.

نـــــه، نگفته بودی ( آیکون ِ قلب قلب قلب!)

شیم آن می از بین اینها فقط پیانیست رو دیدم (چه سکانس های لعنتی ای داشت! هنوز بعد از گذشت چند سال بعضی از سکانس ها یادم مونده!) و The best offer رو دارم که با این اوصاف می بینم. در مورد جنگ جهانی Black Book رو دیدم و خوشم اومد.
اتفاقاً در چند نوبت مختلف به Carol و The Danish Girl برخوردم. اما چون با موضوع شون ارتباط برقرار نکردم زیر بار دانلود نرفتم. :D

متشکرم از وقتی که برای نوشتن برام گذاشتی ریرا جانم ^ ^
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۳ آقاگل ‌‌‌‌
با من بودی منت نمی دانستم
یا من بودی منت نمی دانستم
چون من شدم از خودم برون دانستم
تا من بودی منت نمی دانستم!
"ابوسعید ابولخیر"

بیدلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد.
.
خیلی شعرهاتون خوب بود.
پاسخ:
ای تو اقرب من حبل الورید..

شعر کاملش رو بخونید خیلی قشنگ گفته.
خیلی قشنگه :)
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.  ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">