جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

In Every Moment

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ق.ظ

همیشه باید بدونی کجای جاده هستی تا بتونی خوشحال بمونی.

 

۹۵/۰۴/۰۳

نظرات  (۶)

امان از جاده.. امان از سفر
پاسخ:
امان..
البته من سفر و جاده ها رو دوست دارم.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۸ سعادت سلیمانی
خطتون شبیه دکترا نیست :)
پاسخ:
آخه خودمم هنوز دکتر نشدم.
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ آقای مربّع
اینو بیشتر از همه دوست دارم :) 
پاسخ:
اولین نفر به تو نشونش دادم.
چه دست خط خوبی o_O
پاسخ:
ایدئولوژی پدرمون این بود که کل خانواده باید خوش خط باشن. :D
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۴ فاطیما کیان
هنوز به وسط جاده هم نرسیدم ولی مسیرم رو دوست دارم و خوشحالم ...
عکس چقدر حسش خوبه :)
پاسخ:
چقدر چقدر خوبه. حتی از بیرون هم که ببینی کسی راهش مشخصه و داره حرکت می کنه احساس ِ خوبی داره. موفق باشی در مسیرت دوستم ^ ^
خیلییییی. دوستش دارم. یکهو موقع عکس گرفتن با هم مچ شدن.
درسته...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">