جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

از ذهنم بیرون اومد و به داخل ِ زندگی‌م تزریق شد!

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ

گذری زده بودم به آهنگ‌های قدیمی.

One Thing  ِ گروه ِ One Drection رو گوش می‌دادم و در افکارم غوطه‌ور بودم. به آخر آهنگ که رسیدم یاد چیزی افتادم و دوباره پلی کردمش.

Get out, get out, get out of my head
and falll in to my arms instead
i don'r, i don't, i don't know what it is
but i need that one thing

و من با خودم می‌خوندم : نمی‌ونم اون چیه اما من به اون یک چیز احتیاج دارم.

Get out, get out, get out of my mind
come on, come into my life

از ذهنم خارج شو و به داخل ِ زندگیم بیا.. دراز می‌کشیدم، پاها رو می‌نداختم رو هم و به سقف خیره می‌شدم و با خودم می‌گفتم بیا بیا بیا! یکدفعه برق از سه فازم پرید! و حالا؟ وایی... من العان اون یک چیز رو در زندگیم دارم!
 آره!! من دارمـــــــش! اون چیزی که می‌خواستم اما اون موقع‌ها نمی‌دونستم کیه، چیه، چه جوریه؟! اما ایمان داشتم که هست.   العان پا گذاشته توی زندگیم. حتی خیلی بزرگتر و غیرمنتظره‌تر و شکوه‌مندتر از چیزی که می‌تونستم فکرش رو بکنم. نکته اینجا ست، آره... با روکشی از مشکلات ِ بزرگتر و جبر ِ چند برابر زندگیم رو احاطه کرده. امـّا من العان دارمــــــــــش!!
 

 

۹۵/۰۳/۱۶

نظرات  (۵)

۰۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۲۵ آقای مربّع
بعد از سه‌سال حدودا اومدم این پست رو خوندم..
حسی که الان دارم غیر قابل وصفه :)
میدونی که؟
پاسخ:
با شرایط فعلیت همخوانی داره نه؟ 
پ.ن. سلام، شیر جوان! کجای دنیایی؟ در چه حالی؟ چی کارا می کنی؟

یادت نره چیزی که العان داریش آرزوت بوده قبل ترهااااااااااااااااا

به امید رسیدن به تموم چیزهایی که میخواهیم و براش تلاش می کنیم حتی تلاش ذهنی

پاسخ:
دقیقا! حواسم باشه العان چی آرزو می کنم واسه آینده م خوبه :D
ان شاء الله.
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۲ الهه سالاری
خداروشکر ک داریش
پاسخ:
اره.. خدا رو شکر.
میگن چیزایی که آرزو داری رو یه جا بنویس... چون با گذشت زمان وقتی به دستش میاری یادت نمیاد ارزوشو دداشتی... ولی وقتی که یهو به خودت میای بومب!!! چه حس خوبیه:)


پاسخ:
آره! نه تنها نوشتن شون معجزه می کنه، خوندن شون بعد از سال ها همین قدر شگفت زده ت میکنه! :)) حس ِ خوبیه. و خنده دار گاهی اوقات. این واقعا آرزوی من بوده یه زمانی؟
خوشبحالت(((:

من عاشق این اهنگ بودم، الان ندارمش
برام میفرستی؟
پاسخ:
پدرم رو در آورده! :D

بعــــــــــــــــــله ^ ^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">