جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

از سری تفکرات ِ اخیر - قسمت سوم : We Hurricane

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

هیچ وقت نگفتم که می‌خوام فقط یه پزشک باشم. اگر زندگی ارزشش اینقدر بالاست، اگر فقط یک بار بیشتر نیست، باید یه چیزی باشه خیلی بزرگتر از این حرف‌ها. خیلی خیلی عمیق‌تر. چیزی که تجربه‌ها درش نهفته باشه، پُر باشه از دیدن ِ نادیدنی‌ها و شنیدن ِ ناگفته‌ها! برای همین روز به روز به عنوان اضافه می‌شد! زهرا خانم، طبیبه‌ی حکیمه‌ی منجمه‌ / نویسنده / مسلط به چندین زبان از جمله فارسی، انگلیسی، هندی، عربی، فرانسوی و ... / خیاط و آشپزی ماهر.
تبصره: به این‌ها دختر، همسر، مادری شاد و موفق، بعلاوه‌ی دنیادیدگی و کمی تجارت هم اضافه شه!
می ترسم عمر ِ قطارم کفاف ِ اینهمه واگن رو نده! :)) و خدا می‌دونه خود اینها هزاران زیر شاخه دارن! با این حجمه‌ی خواسته‌ها و آرزوها عاقلانه ست نشستن و غصه خوردن؟


Spreading like a fatal virus
Asia, US, Korea, Euro, South America
I hear the loud cheer in the night
The roof, The roof is on fire

We Hurricane

 

۹۵/۰۳/۰۹

نظرات  (۶)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۲ داداش مهدی
من که به محض خوندن "زهرا خانم، طبیبه‌ی حکیمه‌ی منجمه‌ / نویسنده / مسلط به چندین زبان... " باورش کردم و حس کردم شخصیتش وجود خارجی داره. بنظر می‌رسه واقعیه و دور از دست نیست...
پاسخ:
این کامنت ها برام خیلی با ارزشن. مثل ِ وزیدن ِ یا باد ِ خنک توی این هوای گرم که روح رو نوازش می ده. متشکرم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷ الهه سالاری
هر عنوانی میخوای ب خودت اضافه کن فقط حواست جمع باشه ک قطارت از ریل مهربونی و عشق و خدا خارج نشه وگرنه واگن بیشتر یعنی ضربه ی محکم تر
پاسخ:
درسته ^ ^
همین که به عنوان هدف داری بهشون نگاه می‌کنی قدم اول رو برداشتی. سعی کن به همشون برسی، چقدر خوب میشه اونوقت
پاسخ:
یه استاد داشتیم می گفت خدا اگه نداده باشه اصلا نمی ذاره به زبون بیاری! ان شاء الله به همه شون می رسم. 
بسیار متشکرم، از خوندن کامنت تون خیلی انرژی گرفتم.
وقتی میخوندمش هی تو ذهنم میومد واااااااااااای دقیقا!:))

من یکی از واگنام سفره. سفرررررررررررررررررررررررررررررر دور این کره خاکی^ـ^
پاسخ:
سلاام.
چه خوووب :)) من هم دوست دارم با ماشین گنده م و دوچرخه م سفر کنم. از اون ماشین ها که میشه داخلش زندگی کرد. :دی
اون قسمت کمی تجارت خیلی روم تاثیر گذاشت :)

+خارج از شوخی اینهایی که گفتین رو اگه آدم تجربه نکنه واقعا میخواد بگه از عمرش چه استفاده ای کرده؟؟
خصوصا قسمت زبان ها رو . . .
پاسخ:
واگن های قطار هر کس میتونه متفاوت باشه. واگن های شما چیه؟ ^ ^
همه اینا بودی و ما خبر نداشتیم؟:دی
پاسخ:
دوستت رو نشناختی؟ :))
نـه، دوست دارم که بشم! در ابتدای راه چنتاشون هستم بقیه آرزوئن:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">