جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

شعاع ِ روابط در دایره‌ی ِ زندگی

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ق.ظ


 

We found each other at the dark
می گه: «خواب تو رو دیدم. من در تاریکی گم شده بودم. تو هم گم شده بودی و ما در تاریکی همیدگه رو پیدا کردیم.»
آدم‌ها در تاریکی واقعیت ِ خودشون هستن. اصل ِ جنس. مهربانی‌شون، صبوری و آرامشی که ممکنه داشته باشن یا بی‌صبری و عصبانیت‌شون. حتی ترس‌ها و خشم ُ نفرتی که ممکنه بروز بدن..همه چیزشون خالصه. اون قدر ممکنه لایه لایه کنار برن که به ریشه برسن و خودشون از چیزی که می‌بینن شگفت‌زده شن. احتملاً برای همین هست که میگن در دل ِ تاریکی نور نهفته ست.
بهتره آدم‌ها در تاریکی همدیگه رو بشناسن تا روشنایی نه؟ بعد می‌تونی درمورد موندن یا رهاکردنشون تصمیم بگیری. اگه خودم باشم؟ آدم‌هایی که در موقعیت‌های تاریک نمره‌ی قبولی نگیرن رو از دایره‌ی روابطم خارج می‌کنم. چون این دایره‌ی زندگی ِ منه، حق ِ منه. برن که جا برای جدیدترها باز بشه. امّـا؛ آدم‌هایی که تاریکی ِ روشنی دارن خیلی با ارزشن. 


 


بیا دیگران رو بیخیال شیم
این چیزیه که این لحظه از زندگی داره بهمون میگه

 
۹۵/۰۱/۱۳

نظرات  (۱۰)

موافقم
پاسخ:
:)
مورد سوم
پاسخ:
اره. در موقعیت جغرافیای ما، در لحظه ممکنه بیشتر!
بی خیال شیم 
نمیشه سعی کردم یا نمیشه یا خیلی خیلی سخته :/
پاسخ:
سلام.

مورد اول؟
منم سعی کردم. بعد از چند سال به نتیجه رسیدم.
چقد این پست خوبه و دلنشین
ممنون:)
پاسخ:
ســــــلام.
خوشحال میشم اگر به درد بخور باشه.
مرسی از این پست خوبت
عکس را دوست میدارم ^_^
مال فیلم خاصیه ؟
پاسخ:
خواهش می کنممم. ^ ^
یکی از آهنگ های فیلم Roy 2015 هست. هندی ِ.
ُSooraj Dooba Hain

بعضی وقتا خیلی برام نا مفهوم میشی:////
پاسخ:
برای خودمم :| [الکی مثلا! :))]
اعتراف می‌کنم چیز تازه‌ای یاد گرفتم الان!
پاسخ:
چقدر خـوب. خوشحال کننده است.
خوبه که اینقدر تحلیل های تمیز و عمیق و مفیدی از زندگی دارید.
کمک میکنه که گیج نزنید و طلبکار نشید...
پاسخ:
مرسی الی ^ ^
بیشتر از همه میگم که گوش خودم شنوا شه؛ چون از حرف تا عمل راه بسیاره.
:)
پاسخ:
:)

آدم‌هایی که تاریکی ِ روشنی دارن خیلی با ارزشن. 

اوهــــوم...
پاسخ:
آره، برخورد داشتم باهاشون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">