جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

انتخاب مرگ برای گریز از مرگ! زنده باد زندگی!

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

دریافت

Jeene ke liyeh bas ek hi wajah kaafi hoti hai
یک دلیل برای ادامه به زندگی کافیست

 

با این فیلم در ارتباط بودم چون برای تقویت زبان تیکه‌هایی‌ش رو ضبط کرده بودم و مدام گوش می‌دادم. بعد فهمیدم با دیالوگ‌ها و موسیقی ِ متنش و بامزه بازی‌هاش خوب ارتباط برقرار می‌کنم.
موضوع جالبه، دو نفر که تصمیم می‌گیرن با هم خودکشی کنن! اما بعد می‌فهمن زندگی چقدر ارزشمنده. البته برداشت من این بوده‌ها، خود فیلم آبکی‌تر از این حرف‌هاست. فقط از سوژه لذت ببرید اگر هندی بین نیستید سمت ِ این فیلم نرید. [:D]

+ دیالوگ برگزیده در رتبه‌ی دوم: " من و تو تصمیم گرفتیم با هم خودکشی کنیم و خیلی خوش گذشت، ببین اگر تصمیم می‌گرفتیم با هم زندگی کنیم چی می‌شد!"

 

نکته : میشه نتیجه گرفت؛ پیدا کردن اون یک دلیل در مقاطع مختلف برای زندگی در حکم نشون دادن همون میدل فینگره به روزگار!

 

پ.ن. نوشیدنی ِ در عکس؛ آب‌سیب هستن.
باید با طبیعت ِ بدن بازی کرد! مثل وقتی‌که دارو میخوریم و تلخیش رو تحمل می‌کنیم. وقتی می‌فهمی خوردن چیزی برای سلامتیت چقدر خوبه، مهم نیست دوست نداشته باشی؛ می‌خوریش. بعد از مدتی حتی ممکنه علاقه‌ی شدیدی هم این وسط بوجود بیاد! قضیه مثل ایجاد علاقه بعد از ازدواج می‌مونه. [:D]
 

۹۴/۱۲/۲۰

نظرات  (۹)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۱ خانوم فیروزه ای ...
:))))))))
پاسخ:
:D
فقط دیالوگه خیلی خوب بود وگرنه اصلا تو خیالم هم نمیگنجه که ممکن باشه حتی از یه فیلم هندی خوشم بیاد!!
البته ببخشیدا منظورم پست خوب شما نیست ولی از بچگی حسم نسبت به سینمای بالیوود این بوده فیلم هندی فقط به درد نگاه کردن تو جو خانوادگی و خندیدن به اغراقهای فیلم میخوره! و درنهایت هم سرخوش شدن!!!
پاسخ:
سلیقه ایه دیگه. و اینکه چه طور به مسئله نگاه کنیم. یه نظریه هست که می گه در هر چیز Cheap ی یک یا تعدادی الماس درخشان پنهان شده.
مثلا تاثیری که شاهرخ خان در بر انگیختن احساس من داره هیچ کدوم از سوپر استار های هالیوودی یا ایرانی نداره. خب آدم به دنبال احساس ش میره دیگه چیکار کنه؟ :P

سر خوش شدن رو قبول دارم :D

وجه تشابهاتی که ایجاد میکنی: دی

آب سیب خیلی هم خوشمزس اصلا.

برداشت هات از فیلم عالییییییییییی.منکه فیلمو ندیدم ولی چه نتجش جالب بود.

فکر کن اگر باهم زندگی مکردیم چی میشد!

پاسخ:
سلاااااام. اسمت رو میبینم خوشحال میشم نخودچی!
درود بر آب سیب! :))
مرسییییییی.

هند رفتی؟ بسیاز دوست داشتنی و غیر دوست داشتنی است جمع نقیضین. در عین کثیفی آدمخوشش می آید از خیلی چیزهایش.

پاسخ:
ان شاء الله به زودی. 
دقیقا چیزی که ازش شنیدم همینه. هند اصلی چیزی نیست که ما در بالیوود میبینیم!
:)))))‌با اینکه به علاقه بعد ازدواج اعتقاد ندارم ولی آب سیب خیلی خوبه :p
اصلا مزه‌ش بد نیست

+با اینکه من جدا فیلم هندیو ابکی می‌دونم:)))) ولی به علایقت برچسب نزن
پاسخ:
من خودم یه "سیب ندوست" بوده م! که العان دارم سنگش رو به سینه می زنم! :))
نه خب چیزیه که باید پذیرفت. ولی به خاطر نوستالژی و دلایل دیگه برای خودم خیلی دوست دارم اما چیزی نیست که به دیگران پیشنهاد بدم چون بقیه خب چیزی که من میبینم رو نمی بینن! :D
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۸ دینای دیگر ※※
:)
پاسخ:
سلام.
میدل فینگر به روزگار ؟ پررو شده میدل فینگر نشون میدیم برمیگرده میزنه شل و پلمون میکنه 
پاسخ:
لبخند بزنی کافیه، حساب کار دستش میاد.
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۵ الهه سالاری
دقیقا منم معتقدم علاقه با تکرار ایجاد میشه
درمدپو د دیالوگش هم خیلی جالب بود خوشم اومد
بیشتر از تجربه هات بنویس مرسی
پاسخ:
تجربه هام بیشتر درونی هستن.. چشم.
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۷ آدرینا عظیمی
چه دیالوگ خوبی. نصف قضیه داشتن اون دوست و همراه ِ خوبیه که بشه در کنارش خوش بود حتی به قول این کاراکتر در مسیر مرگ!

ایجاد علاقه بعد ازدواج :)) چه تعبیر به جایی، قشنگ نشسته رو متن :دی
پاسخ:
اره. و این مسئله نشون می ده که ما تا آخرین لحظه های عمرمون این فرصت رو خواهیم داشت و ممکنه نیمه ی دیگه مون رو ملاقات کنیم! حالا بسته به حساسیت سنسور هامون داره که بفهمین فرد مورد نظر هست یا نه!
با مثال بهتر می شه منظور رو فهموند :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">