جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

درختکاران؛ مشغول کارند.

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

باغ گیاه‌شناسی ملی
کانال تلگرام درختکاران

توفیری نمی‌کنه اگر از نظر اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و .. دچار مشکل هستیم. ما داریم روی این زمین زندگی می‌کنیم. اجازه داریم نفس بکشیم. چند نفر به خاطر آلوده بودن هوا حاضرن دیگه نفس نکشن؟ تا حالا امتحان کردید؟ حقی که زمین در ازای این مهربانی بر گردن ما داره اینه که حداقل تمیز نگهش داریم. برای نفس کشیدنش به سهم خودمون تلاش کنیم. این سهم می‌تونه نفری یک نهال باشه ها؟
لازم نیست با دبدبه و کبکبه راه بیوفتیم، پلاکارد دست بگیریم؛ تجمع کنیم و سعی کنیم دنیا رو تغییر بدیم .. نه، خیلی ساده‌تر میشه نهالی، بذر ِ گلی برداشت و در گلدانی، باغی، باغچه‌ای.. کاشت. همین.

+ پست مرتبط.

پ.ن. نفس عمیــــــق
فراموش نشود. قرار نیست برای نفس کشیدن پولی بدیم که!

۹۴/۱۲/۱۴
ZaR

نظرات  (۱۲)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۵۸ فاطیما کیان
این همه لباس الان روی یک نهاله ؟!
پاسخ:
نه، چوب هست.

چقد دلم میخولد یکی بکارم:)
پاسخ:
برو تو کارش!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۴ الهه سالاری
چشم
منم تصمیم گرفتم یه چیزی بکارم
پاسخ:
آفرین بر شما ^ ^
:)
پاسخ:
با پرستش برید بکارید  ^ ^
مشکل اینجاست که در کشور ما همه چیز بناست با بخشنامه و دستورالعمل حل بشود! هر مسئله ای که نیاز به فرهنگ سازی داشته باشد و کوچکترین رد و اثری از فرهنگ درش پیدا باشد دستورالعمل و بخشنامه صادر کردن برایش و کارهای رسمی یعنی از بیخ و بن نابود کردنش. برای مسئله فرهنگی باید ریشه ای فرهنگ سازی بشه. در فرهنگ عمومی طوری که خود مردم رعایت کنند. 
استاد ما در ایران که بودیم وقتی کوه میرفتیم یک کیسه بزرگ زباله با خودش می آورد در مسیر زباله ها را جمع میکرد! ایشون پست مهمی هم داشتند! ولی این کارو میکردند. به هیچ کدام از ما هم کلامی نمیگفتند انجام بدید یا نه خودمون کلا دیدیم زشته مرد به این بزرگی با یک پای از دست داده در جنگ با این همه اسم و رسم و شان دانشگاهی داره زباله جمع میکنه ما که کسی نیستیم . کل مسیری که میرفتیم دفعات بعد پاک میشد از زباله.همگی کیسه زباله برده بودیم
پاسخ:
ایول به همچین مسئولی. این جور روحیه ها به داشتن پست و مقام مربوط نیست.

درست می گید.  مثلاً شهرداری می تونه به جای این تبلیغات غیر واقعی زمینه رو فراهم کنه، مثلا در جاهای پر رفت و آمد غرفه تشکیل بده، در روز درختکاری نهال مجانی بده دست مردم. گروه های مردمی تشکیل بده که اون ها هر کدوم در منتظه ی خودشون زیر مجموعه تشکیل بدن و ..
اگه هر کسی سالی یک درخت بکاره دنیا گلستون میشه.
.
پارسال پشت خونمون کلی درخت کاشتیم.
امسال خدا کنه بیان بالا و با برگ  های سبزشون رخ نشون بدن.
:)

پاسخ:
امسال برید بهشون سر بزنید، دیدن ِ ماحصل ِ کار خیلی حس خوبی به آدم میده.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۴ آدرینا عظیمی
دوست داشتم ^_^

کم کم دارم از اون وادی ِ "جاست زندگی خودم" در میام. نسبت به محیط اطراف و آدما و طبیعت، دیگه نمی خوام بی تفاوت رد شم. 

+ تا هستم جهان ارثیه بابامه.
سلاماش و همه عشقاش و همه درداش , تنهائیاش
وقتی هم نبودم مال شما.
اگه دوست داری با من ببین , یا بذار باهات ببینم
با من بگو یا بذار باهات بگم
سلامامونو , عشقامونو , دردامونو , تنهائیامونو
ها؟!

حسین پناهی
پاسخ:
چه خوب. ^ ^
رد کردن این بی تفاوتی کمی وقت می بره و البته نتیجه ی بسیار خوبی داره.

خودایش بیامرزد حسین پناهی عزیز.
من دنیایی با قطعه ی "ای کاش هرگز از درخت ِ انجیز پایین نیامده بودم ش " داشتم. اما حالا که تبدیل به گذشته شده اون زمان ها.. فکر که می کنم میبینم چه خوب شد که از درخت انجیرم پایین اومدم! سخت بود اما می ارزید!
پ.ن. نفس عمیــــــق فراموش نشود. قرار نیست برای نفس کشیدن پولی بدیم که!
پ. میرزا: بعضی ها برای نفس کشیدن هم پول میدن و زیر دستگاه هستن .. 
پاسخ:
همین هم نشانه ای هست برای این موضوع که تا پولی نشده از مجانی ش استفاده کنیم.
چقدر دوست داشتم توی این عکس باشم
و نفس عمیق بکشم
پاسخ:
پس همین العان خودت رو به کشیدن ِ یک نفس ِ عمیـق درست ُ حسابی دعوت کن.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۶ ماهی سیاه کوچولو
من تا حالا نکاشتم متاسفانه :/
درواقع نمیدونمم چیکار باید بکنم. هیچکسی از اطرافیانمم نمیکاره که برم باهاش
پاسخ:
من هم اینطوری بودم. یعنی دیده بودم اما در عمل بلد نبودم.
فکر می کنم بهترین کاری که می تونید انجام بدید ملحق شدن به گروه های مرتبط هست، یا پرس و جو از اطرافیان (مثلا باغبون یا متصدی یکی از پارک های اطراف) درمورد اینکه توی محله تون کجا می شه همچین کاری کرد؟ جای خاصی سراغ دارن؟ کجا میشه اطلاعات کسب کرد و ..
ممنون از پستت، بازم تو که یادت بود.
منم باید بنویسم. 
پاسخ:
خواهش می کنم.
هنوز وقتی کسی رو میبینم آشغال می ریزه یاد شما و قفای ِ سرنوشت سازتون می افتم. خدا قوت.
خیلی خوب بود...
حتما تلاش میکنم تا آخر سال این کارو بکنم:)
پاسخ:
خیلی هم خوب.
اصلا آدم وقتی اولی رو بکاره دومی و سومی خودشون میان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">