جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

شما گُل سر ما و خاک ِ بر سر ِ ما هستید*

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 

ببینید چه بلایی سر ِ «مونتی» ِ عزیز ِ دل ما آورده‌اند؛ اون هم وقتی که استاد سر کلاس هست و من دیر می رسم و تا یک ساعت و نیم هیچ گونه اقدامی ممکن نیست! یه بار هم نیست شده بود، بی‌هوا سر بلند کردم دیدم گذاشتنش کنار پرژکتور! بیچاره مونتی.

 

* عنوان نوشت: این جمله رو رئیس دانشکده در وصفمون میگه. "شما قراره وجودتون باعث افتخار ما بشه اما بعضی وقت‌ها کارهایی می‌کنید که وجودتون مایه‌ی سرافکندگی هم میشه." میگه: «من شونزده بار مردم یه بار دیگه هم بمیرم میشه هفده بار! که چی؟! بلند شید خودتون رو جمع و جور کنید!»

+ اینجا.^ ^
 

۹۴/۱۲/۱۳
ZaR

نظرات  (۱۱)

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۵ الهه سالاری
طفلی رییس دانشگاهتون!
پاسخ:
گلیم خودش رو تونسته از آب بکشه بیرون! :))
آخی مونتی ِ بیچاره...

دقیقا رشته ات چیه زی زی؟
پاسخ:
من رو میشناسی مگه؟ ^ ^
بلند شید...
پاسخ:
بلند شدیم، نمیبینن که! :D
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۷ کلنگ همساده پسر
افسوس! پس کی این فرهنگ رانندگی درست می شود!
پاسخ:
سلام.
فرهنگ رانندگی؟ شیب؟ بام؟
میتونی بری سازمان حمایت از حقوق حیوانات شکایت کنی:دی
پاسخ:
حیوانات یا کودکان؟ :))
یکی به من توضیح بده چرا باید مایه‌ی افتخار بقیه بشیم :/ 
ذات پرشورو بذاریم کنار و زارت زارت ادب و افتخار بیافرینیم :///

+  مجازیت اینجا معنا ندارع :)
پاسخ:
اینجور وقت ها سعی می کنم خودم رو بذارم جای طرف مقابل ببینم اون کار چقدر می تونه جنبه ی بدی داشته باشه براش.. :D

+خوبه از این طریق دوستای واقعی پیدا کردن. مثل تو.
مواظب مونتی باش که اینجوری دارش نزنن خوب :))
پاسخ:
از نبود من سوء استفاده می کنن لامصبا! :))
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۰۴ ماهی سیاه کوچولو
چقد این مونتی محبوبه!
پاسخ:
آفرین از این دید هم می شه بهش نگاه کرد.
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۵ آناهــیــ ـــتا
هِلو مونتی شون! :دی

چه سری! چه دمی! عجب پایی! 
بیوفت دیگه :|
پاسخ:
آناهیتا خانوم؛ مونتی، مونتی؛ آناهیتا خانوم.
عجب عاج هایی، عجب خرطومی :))

اگه افتاده بود که از اینی که هستیم رو سفید تر می شدیم :|
خداوند عمر با عزت به ایشان بدهد (مونیتو میگم)
پاسخ:
بسیار متشکر.
پسر خوبیه. فقط باید برای عید بشورمش :D
مونتی چیست و چرا؟
:)
پاسخ:
مونتی؛ جامدادی ِ عزیز ِ دل ِ ما.
چرا رو باید از خدا بی خبران پرسید :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">