جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

تست‌های بی‌جواب

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

1. «کدامیک از اعضای صورتتان را از همه بیشتر دوست دارید؟»
خب جواب دادن به این سوال سخته. وقت میبره دقیق بشی در احوالات شخصی و به نتیجه برسی. اول به فکر ِ پیشونی‌م افتادم، چون بلندی و کشیدگی‌ش رو دوست دارم. بعد دیدم نه ابروهای تقریبا هلالی‌م رو هم خیلی دوست دارم. بینی‌م رو هم دوست دارم چون مُهر اصیل ِ خاندان ِ پدری روش خورده. با این تفاوت که خدا رو شکر ظرافت ِ ژن ِ مادری دخالت کرده و اجازه نداده من به سرنوشت دماغ خوکی‌ها دچار بشم :)) بلاخره بعد از مشاهده و بررسی‌های مقطعی به نکته‌ی جالبی پی بردم. اینکه بیشترین توجه و انرژی‌م رو صرف عضوی می‌کنم که اتفاقا بین مجموعه ضعیف‌ترین محسوب میشه. یعنی چشم‌هام. چشم‌هایی که در عین ِ خوش فرم بودن دچار افتادگی پلک ِ مادرزادی هستن که باعث ِ تنبلی ِ چشم و بعد ضعیفی ِ چندین ساله شده. فهمیدم این توجه و گاهی اوقات خشمی که نسبت بهشون دارم از عشق نشأت می‌گیره! و بلاخره این معما حل شد.

 

2. «اولین خصوصیتی  که دوست دارید در همسرتان بارز باشد. مکث نکنید.»
من: دانایی! نمی‌دونستم این دانایی قراره دقیقاً به چه درد زندگی آینده و مشترک‌مون بخوره! مسلماً چیزی هست که بشه در تار و پود زندگی به کار برد. خیلی مهمه که این دانایی به تدبیر و زیرکی ختم بشه. علل‌خصوص در رابطه با آدم‌ها؛ علل‌خصوص‌تر (!) در روابط احساسی.

 

اولی رو جایی داشتم رد می شدم شنیدم، دومی رو جایی خوندم که جواب نداشت. و نمی دونم تک سوال هستن یا جزئی از یک تست ِ دیگه. به هر حال خوشحالم بعد از چند ماه این دو مسئله رو برای خودم حلّ ُ فصل کردم [وقت میبره خب :|]. جواب دادن به اینجور سوال‌ها در تکمیل دایرة المعارف شخصی سودمند هستن. باشد که روزی جوابشون هم در دامنمون بیوفته.
 

۹۴/۱۲/۰۹

نظرات  (۱۱)

آره
اون که باشه بقیش حله :)
پاسخ:
پس ان شاء الله یک با معرفت ِ حقیقی قسمت تون بشه. ^ ^
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۴:۱۱ بادبادک قرمز
جواب سوال اول : واقعا نمیدونم:-D
 دومی اینکه درکم کنه. یعنی منو از هر لحاظ بفهمه و منم بفهممش که خوشبختانه در مورد همسرم همینطوره. به قول خودم هم روح باشه:-D
پاسخ:
"هم روح" چه واژه ی خوبی.
جالب بود...:-)
پاسخ:
تست ها یا خوددرگیری ها؟ :D
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۰ رها مشق سکوت
سوال اولو منم یه جایی دیده بودم ولی جواب تستو الان یادم نیست. یعنی نخوندمش که یادم بمونه D: 

ولی در مورد دومی، به نظرم سوال خیلی خوبیه. و برای من جوابش اینه: شعور
به نظرم مهمترین عاملی که تو همه ی زمینه ها میتونه کمک کننده باشه شعور و درک و فهمه
پاسخ:
:))

خیلی خصوصیت مهم و با ارزشیه.
مسلما  اون دانایی ِ مذکور باید شعور هم به همراه داشته باشه :)))
اون سوال دومت عرض شود که : معرفت.... همین و دیگر هیچ
پاسخ:
واقعاً؟ و دیگر هیچ؟ خیلی ایده آله.
خب از اعضای صورت من لب هام  رو خیلی دوس دارم ، بشدت :)
در مورد دومی من باهوش بودنشو میپسندم ;)
پاسخ:
خب من العان کنجکاو شدم لب هات رو ببینم که.
من هم باهوش بودن رو بسیار می پسندم. باز ای کیوش بالاتر باشه بهتره :D
باید در مورد هر دوش فک کنم
جوابشو پیدا کردی ب مام بگو:))
پاسخ:
دومی فکر نداره، اولین خصوصیتی که به ذهن ت رسید.
بیوفته در دامن خودم چشم :))
چشم ها!
چون چشم ها هیچوقت دروغ نمیگن.
:)
در مورد همسر هم پرنده باشه! نه زنجیر که پابندت کنه

پاسخ:
شما حتما چشم های صادقی دارید.

بهتون نمیومد ها :D
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۲ آدرینا عظیمی
خیلی هم عالی... :)
پاسخ:
این به نتیجه رسیدن ها حس خوب بهمراه دارن.
این تستا کجا بودن؟هان؟ شکلک مشکوک بودن:دی

اولیش خب سخته ولی دومیش باید ادم باحال و خنده رو و خوش برخوردی باشه
پاسخ:
بوخدا توی کلوپ شبانه نبود. :))
دوتا آدم باحال بخورن به هم.. چه شود :))
جواب سوال اول؛ سخته! شاید لپ، شاید چشمُ ابرو! :دی
دومی: میگن ادم دنبال کمبودهای خودش میگرده تو شخص ایده الش.(سو تفاهم نشه ها :دی) من دوست دارم همسر/شریک/دوست صمیمی داشته باشم که تعادل احساس و منطق داشته باشه. میدونم که درون خودم جنگه...
پاسخ:
لپ؟ ایــول، برای چهارشنبه یادم باشه :))

چرا سوء تفاهم؛ درست می گی. مثلا منم چون همیشه با چشم هام درگیر بودم، چشم های طرف برام خیلی مهمه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">