جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

قندون جهیزیه

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ق.ظ

بعضیا فکر می کنن چون در زندگی بهشون اجهاف شده یا به اون چیزی که می خواستن نرسیدن این حق رو دارن که با انصاف نباشن، در برابر بقیه‌ی مردم  رفتار درست رو نداشته باشن  چون همه سر و ته یک کرباسن. اما احتمالا نمیدونن خیلی وقت‌ها معادلات درست از آب در نمیان.

مرد این داستان (صابر ابر) از این دست آدم‎هاست. خانوم‌خونه (نگار جواهریان) عقیده‌ای مغایر با همسرش داره و صافی ُ صداقت رو ترجیح میده. اما همه جوره پشت شوهرش ایستاده و حمایتش می‌کنه. و چقدر رابطه‌ی مچ ِ این زن و شوهر به دل می‌شینه. میشه گفت یه جور «طنز ِ اجتماعی» هست. فیلم ِ خوبیه[بیشتر از نظر محتوا]. به بهانه‌ی نزول اجلاسش در سوپرمارکت‌ها.

 

۹۴/۱۱/۳۰
ZaR

نظرات  (۴)

۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۵ آناهــیــ ـــتا
خوب بود فیلمش؟
صابر ابر و نگار جواهریان رو دوس دارم... کاش سینما هم اومده بود
پاسخ:
سلام.
همم، خوب بود. وقتی از سالن اومدم بیرون به فکر فرو رفتم، اخیراً به نتیجه رسیدم.
من هم همین طور. دیدن شون در کنار هم قشنگه و بسیار مچ هستن.
به گمانم اوایل پاییز اکران شد. شاید هم آخرای تابستون :P
اگر دوباره هارد بلند کردم میبینم:دی
پاسخ:
:D
من این فیلمو خیلی دوست داشتم:)
به مدد فیلم مزخرف محمد رسول الله خیلی در حقش اجهاف شد
بشدت علی ملاقلی پور رو دوست دارم که اینقدر آدم هیجان انگیز و شجاعیه
خدا میدونه وقتی محمد رسول الله از لیت اسکار خارج شد چه حرکات موزونی انجام دادم. :))))
پاسخ:
نقد های فیلم محمد رسول الله رو قبول دارم، نه به این شدت :))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۹ خانوم فیروزه ای ※※
این فیلم رو توی سینما دیدم :))))))))))))
خیلی باحال بود
پاسخ:
تیکه های جالبی داشت :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">