جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

 من استاد گم شدن و پیدا شدنم. وقتی گم می‌شم تلاش چندانی برای پیدا شدن نمی‌کنم، می‌رم ببینم به کجا می‌رسم. گم می‌شم پیدا می‌شم، گم می‌شم پیدا می‌شم... در این تجربیات احساس تنهایی نمی‌کنم. مثلاً یادم می‌مونه اون شب وقتی در کمالشهر کرج از سرما سگ‌لرز می‌زدم و منتظر حرکت اتوبوس بودم، هم زمان بهمراه بهاره رفته بودم استامبول ماجرا بسازم و عاشق شم!


ماه کامل می شود / فریبا وفی / نشر مرکز

جملات و مکالمات جالبی داشت.

دوست عزیز: «من نمی گویم ننویس ولی اگر می‌خواهی بنویسی برو سراغ آدم‌هایی که دنیای بزرگتری دارند. دغدغه‌های دیگری جز خوردن و خوابیدن دارند. برایشان مهم است توی این دنیا چه می‌گذرد. جهان چگونه می‌چرخد. چه چیزی خرابش می‌کند. مردم عادی دنیایشان همین است که می‌بینی. این که دیگر گفتن ندارد. خودت را تا سطح این‌ها پایین نیاور خانوم این ابتذال است.»

بهادر: «آدم‌ها عادی و غیر عادی ندارند.»

شهرنوش: «گفتن درباره‌ی آن‌ها هم ابتذال نیست. آدم‌ها سلسله مراتب ندارند. یک روستایی می‌تواند همان قدر از زندگی بفهمد که یک دانشمند.»

دوست عزیز: «من که می‌گویم به جای این حرف‌ها بروید زندگی کنید. سفر کنید. ماجرا بسازید. عاشق شوید.»


* عنوان نوشت: زندانی عقلمان هستیم، زندانی ترسمان، زندانی خیلی چیزها. (از متن کتاب)


۹۴/۱۱/۰۴
ZaR

نظرات  (۵)

خب من نمی‌دونم گم شدم یا پیدا شدم اصلا 
پاسخ:
بعضی وقتا زمان می بره. یکم زمان بده جایگاه ت رو میتونی پیدا کنی بعد متناسب با اون دست به عمل بزنی.
همین که کتاب معرفی میکنی خوبه ! راغب شدم بخونمش
پاسخ:
سلام.
خوشحال میشوم وقتی این حرف رو میشنوم. ^ ^
فضای اندکی دخترانه داره اما میتونه به خوندن ِ جملات ش بیارزه.
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۰ رها مشق سکوت
از فریبا وفی کتاب دنیای تبت رو خوندم خیلی وقت پیشا
این سبک کتابا رو خیلی نمیخونم، ولی واسه وقتایی که میخوام یه کتاب ساده و بی دردسر داشته باشم که همراه داستانش بشم، خوب بود. 
پاسخ:
دنیای تبت ش رو نخوندم..
بله قلم شون ساده و روون هست. داستان هم بدون پیچیدگی پیش می ره. یه نفس بری بالا :D یکدفعه داستان وقتی شروع می شه تمام بشه! گاهی وقت ها خوبه.
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۴۶ خانوم فیروزه ای ※※
کتاب خیلی خوبه
معرفی کتاب بهتر از اون :)
پاسخ:
چه خوب ^ ^
قشنگ بود :)
پاسخ:
پست یا کتاب؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">