جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

معلوم نیست جزوه‌ست یا تابلو اعلانات! :))

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ق.ظ




۹۴/۱۱/۰۲
ZaR

نظرات  (۶)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۳ رها مشق سکوت
جزوه ها و کتابای من به همین شلوغی و با ترکیبی از همین رنگاست، منتها با های لایت، به این موردش فکر نکرده بودم اصلا D:
پاسخ:
کاملا درک می کنم، زمان کنکور از ماژیک های فسفوری استفاده می کردم، به همین شدت! :D
امتحان کنید، آدم رو به خوندن ترغیب می کنند ^ ^
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۱۲ بادبادک قرمز
چ قشنگه:-)
پاسخ:
هیجان انگیزه! :))
قشنگ معلومه جزوه متعلق به یک دختره :)
وگرنه جزوه های ما فقط با یک خودکار مشکی بود!!!
پاسخ:
خب ما هم بعضاً جزوه های تک رنگ داریم.
جریان گل منگلی کردن جزوه واسه دخترا مث ِ آرایش کردن ِ خانوما واسه آقایون شون می مونه :D!!
تابلو اعلانات:))
پاسخ:
:))
دوستش دارم این تابلو رو ^ ^
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۳ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخ
اره دیگه :)
پاسخ:
:D
:))))

تابلو اعلاناته
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">