جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

آتش‌نشان ِ دل

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ق.ظ

به نظر می‌رسد دعا خواندن، کارها را آسان‌تر می‌سازد.*


* (کشکول ِ شیخ ِ بهایی)


به هیچ ورد دگر نیست حاجت ای حافظ
دعای نیم شب و درس صبحگاهت بس

+



۹۴/۱۰/۲۷
ZaR

نظرات  (۶)

غبار غم برود
حال خوش شود حافظ
پاسخ:
ان شاء الله :)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ شیکسون (^_^)
دقیقا...یه زمانی خوب جواب میگرفتم از هر دو... :)
پاسخ:
پیش میاد.
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۰ فاطیما کیان
عکس پر از آرامش نابیه که هرجایی نمیشه پیداش کرد :)
دعای نیمه شب ودرس صبحگاهت بس ...
شیرین بود
پاسخ:
سلام.
«شیرین» کلمه ایه که به احوالات این پست میخوره. متشکرم.
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۴ یـک مـعــلـم . .
دلم لبریز خواهشها 
سراسر محو بارشها

درونم قرص کمرنگی
ز نور موج تابش ها

درون ناله ی خـــامُـش
بسان شعلـه می سوزم

نمی دانم چه می گویم 
ز شور چنگ رامشها

ولیکن در وجودم تو

شکوفا گشته ای اینک
که هم پیدا و پنهانی 
. .
رخم گلگون، تنم میگون
روانم خوش دورنم خون

نمی ترسم ز مهجوری
که می بینم نکوهش ها 

خدایا مست و شبگردم
در این سودا که هم دردم 

مگر خـامـوش بنشینم 
که دارم بس نیایش ها 

که دارم بس نیایش ها
. .

+توبا خدای خودانداز کار و دل،خوش دار،
که رحم اگرنکند مدعی، . . خـدابکنـد . .

++سلام وباتقدیم احترام به محضرشما . .

پاسخ:
"من نشو، با من بشو تا من شوی"

++ممنون از محبت تون.
عالی بود :)
پاسخ:
:)
دیگر دعا کنیم خدا مرگمان دهد
شاید دعای خسته دلان مستجاب شد...


پاسخ:
دور از جون! :/ :/ 
پ.ن استفاده ی ابزاری از محتوای پست می کنید؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">