جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

دستآوردهای ِ بزرگ‌نشآن*

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

1. وارد دی ماه که شدیم داشتم حساب می‌کردم تولدم چند شنبه می‌شه.. حسی اومد به سراغم از اونهایی که وقت ِ از دست دادن ِ چیزی بر آدم مستولی می‌شه! تنها 14 روز به پایان ِ 22 سالگی باقی مونده! سالی که «سال ِ سازندگی» نامیده بودمش، که برجای ِ چیزهایی که سال ِ قبلش تخریب کرده بودم، پِی ریزی کنم چیزهایی که می‌خوام در زندگی بسازم رو!
چه کار می‌کردم با این دوهفته‌ی باقی مونده؟ چه طور بدرقه‌ش کنم که داره می‌ره به تاریخ بپیونده و من تا آخر ِ عمر هیچوقت دیگه 22 ساله نخواهم شد؟ مسلماً نمی‌تونستم شقّ القمر کنم. تنها کاری که از دستم بر اومد مانور دادن روی برنامه‌ی مُدون روزانه‌ای بود که یکی از اهداف ِ امسال محسوب می‌شد. در این دو هفته سعی کردم حتی شده یکم بیشتر از قبل از لحظه‌ها استفاده کنم و در نتیجه روزهای ِ مفیدتری بسازم. [مفید از نظر ِ خودم!] و در نهایت شد این. حُسن ِ ختام ِ 22 سالگی.


2. به یاد دارید که درگیر ِ یادگرفتن ِ زبان هندی به صورت خود جوش بودم؟ تصمیم گرفتم از خودم امتحانکی بگیرم ببینم بعد از یک سال چند مرده حلاج شده‌م بلاخره؟ و خودم رو مجبور(!) به دیدن ِ فیلم ِ تازه اکران شده‌ای کردم که هنوز زیرنویس ِ حتی انگلیسی‌ش هم منتشر نشده بود. با کمال تعجب دیدم نه تنها کل فیلم رو متوجه شدم بلکه 49.9% [نمیدونم به نیمه رسید یا نه :D] از دیالوگ‌ها رو هم می‌تونم بفهمم!
به حدی خوشحال بودم که اگر می گفتن العان بین هند و پاریس رفتن یکی رو انتخاب کن عجالتا هند رو انتخاب می‌کردم! :)) خلاصه فهمیدم که یک سال گِل لقد نمی کردم و سر ُ کله زدن با آهنگ‌ها، دیالوگ‌ها و ترجمه‌ها ثمره‌ی خوبی داشته.



*عنوان نوشت: اینها دستاوردهای بزرگ نشان هستن یعنی هنوز کوچیکن اما قابلیت بزرگ شدن رو دارن.


پ.ن. 
Eِk kahani khatam tho doja qissa shuru hua
داستانی به اتمام می‌رسه و داستان ِ دیگه‌ای شروع می‌شه.
پیش به سوی ِ 23 سالگی.


۹۴/۱۰/۱۵
ZaR

نظرات  (۸)

۲۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۱ بادبادک قرمز
این پستت عالیییییییییییییییییی بود کلی بهم انگیزه و انرژی داد. ممنون زهرای عزیز^ - ^
وای چه جالب راستشو بخوای فکر میکردم سنت بیشتره :) خانومی هستی واسه خودت:)
پاسخ:
خواهش می شه بادبادک عزیز ^ ^
ان شاء الله همیشه بیای و انرژی مثبت بگیری :)

در مورد سنم نظرات متفاوته.
دارم بزرگ می شم! :))
بله، من هم! :)
پاسخ:
چه خـــوب ^ ^
دنبال شدید :)
پاسخ:
^ ^
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۴ الهه سالاری
تبریک میگم!
خیلی خوبه خودجوش دنبال آموزشی
22 سالگی برای من خیلی سال خوبی نبود!
خداروشکر دیگه 22 ساله نمیشم!
پاسخ:
خود جوش دنبال ِ یادگیری بودن خیلی خیلی شیرین ِ و گوارای ِ وجود میشه!
برای افراد متفاوته.. مثلا من هم نمیخوام دیگه هیچ وقت 21 ساله بشم! :))
ان شاء الله امسال براتون سال خوبی باشه ^ ^
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۷ سامورایی
22 سالگی... چه سن خوبی! دوس دارم برگردم به ده سال پیشم، یعنی همین سنی که تو الان هستی!
زبان هندی؟ باید جالب باشه! ناماسته :)
راستی قسمت نظرات، شکلک و استیکر نداره؟!؟!؟
پاسخ:
من هم العان اینقدر جـِز میزنم که 10 سال دیگه نخوام به این سن برگردم و حسرتی باقی نمونده باشه :|
نمسته جی ^ ^
نه، فکر نمی کنم! تعداد اندکی رو دیدم که شکلک می ذارن اما نمیدونم چه جوری.

پس شما هم دی ماهی هستید:)
تولدتون مبارک
ان شاءالله که 23 سالگی براتون پر از دستاوردهای خوب و بزرگ باشه همراه با سلامتی
برنامه هاتونم جالب بودن همه شون...پس این قدر فیلم هندی دیدن علت داشته! :)
پاسخ:
نکنه شما هـَم؟
بسیار متشکرم.
آرهههه، البته هر بار ذکر میکنم که خودم هم دوسشون دارم :))
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۸ کودک فهیم
چقد عالی، خیلی پیشرفت بزرگیه انصافا

تولدت هم مبارک، بیست و سه رو هم همنطور پربار سپری کنی ❤️
پاسخ:
ممنونــم فهمیمه جانم ^ ^

مبارک باشه دوست عزیز :)
خوبه که به ساختن فکر میکنید :)
پاسخ:
سلام.
بسیار متشکرم الی عزیز ^ ^
نسازیم چیکار کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">