جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

شیف ِ شب

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ق.ظ


شیفت ِ شب ِ نیکی کریمی،
این فیلم درمورد ِ زنی هست که پیرو ِ تغییر ِ رفتار همسرش سعی داره از کارهاش سر در بیاره و متوجه گرفتاری‌هایی می شه..


چقدر ناهید ِ این فیلم به دل می نشست، نوع ِ برخوردش با مسائلی که باهاشون رو به رو می شد و سماجتی که در پیگیری داره. شاید من ِ بیننده تا آخر ِ فیلم منتظر بودم این زن کم بیاره، وسایلش رو جمع کنه و همسرش رو ترک کنه! اما او تا آخر پای ِ همسرش می‌مونه. شوهرش بدخلقی می‌کنه این دست بر نمی‌داره، وقتی متوجه میشه خانومش از کاراش سردر آورده دست روش بلند می‌کنه این دست برنمی‌داره، رهاشون می کنه به امان خدا این دست برنمی‌داره، تــا وقتی که زندگی رو به سکوی ِ امنی برسونه دست برنمی داره!
همون قدر که شخصیت ناهید برای من جالب بود شخصیت همسرش فرهاد با بازی محمدرضا فروتن غیر ِ ملموس بود. نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.

+

پ.ن.

_ اگر سه شنبه ها صبح تا عصر کلاس نداشتیم هـا.. (#_@)

_ چی کار می‌کردی؟

_ هیچ؛ دو شیفت می‌رفتم سینما! :))


+ 12 تومن پول ِ بلیط سینما شد، 15 تومن  پول ِ یخ در بهشت ِ آبی ِ استوایی دادیم!! و اینچنین فلسفه‌ی سه‌شنبه بریم سینما؛ نیم بهاست خرج‌مون کمتر می‌شه رو زیر سوال می‌بریم! :))


۹۴/۱۰/۰۲
ZaR

نظرات  (۶)

:))
خط آخرت :دی
پاسخ:
امان از جوگیریات. :D
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۲ جا مانده
خب پس ایشالا میاد نمایش خانگی ..بعد ایشالا میاد نت ..بعد من ایشالا دانلود می کنم و میبینم :دی
پاسخ:
:))
دوتا دانلود کن یکی بخر هست :D
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۵ شیکسون (^_^)
یعنی خیانت بود موضوعش؟ :(
پاسخ:
نه،
هممم یه جورایی پنهانکاری.

اتفاقا این روزها دنبال فیلم هایی هستم که ببینم و البته ارزش دیدن و وقت گذاشتن داشته باشن.

شیفت شب رو یادم باشه برم ببینم حتمنی.

نیم بهای پپرهرزینه: دی

پاسخ:
از فیلم های شبکه نمایش خانگی ، اون هایی که تازه اومده ، اگر کمدی و پربازیگر دوست داری "من دیه گو مارادونا هستم" رو ببین البته یه سبک کمدی ِ خاص ِ حالت کمدی عادی ش که پارسال توی چشنواره بود میشه "ایران برگر" رو ببین. اگر تا اون موقع فیلم "گس" هم اومده بود بخر البته کمدی نیست.

+ دقیقاً :))
پودرت رو عوض کن!
اِ! اشتباه شد:) سینما تون رو عوض کنید، برید یه سینمای ارزون تر
پاسخ:
:))
احتمالاً باید شهرمون رو عوض کنیم.
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۸ رها مشق سکوت
از وقتی که نیکی کریمی تو پیجش از شیفت شب نوشت، دلم میخواد ببینمش، حالا که موضوع فیلمو متوجه شدم دیگه بیشتر دلم میخواد


پاسخ:
پس پیشنهاد می کنم ببینیدش. البته بهتره قبل از دیدن نقد ها رو نخونید، چون نقد های متفاوتی درمورد ش وجود داره.
به شخصه این فیلم رو بیشتر از «سوت پایان» که ازشون دیده بودم دوست داشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">