جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی



خانه‌ی ما


اول کیک پختم بعد سینما خانگی‌مون رو راه انداختیم. قرعه به نام The Hobbit افتاده بود، البته از قسمت دوم شروع کردیم.
کیک ِ سیب و دارچین ِ خوشمزه‌ای شده بود جوری که علی‌رغم همیشه به همسایه رو به رویی ندادیم و خودمون دوتایی ته کیک رو در آوردیم :))
وقت ِ شام چون هیج کدوم نمی‌تونستیم فیلم رو ول کنیم و سراغ پختن غذا بریم؛ سالاد گزینه‌ی مناسب‌تری بود. [:D]
بعد از اتمام قسمت سوم هر کدوم از خستگی یه طرف پخش شدیم [:D] چسبید.

+
هم عنوان.

۹۴/۰۹/۲۸
ZaR

نظرات  (۴)

اینطور فیلم دیدن خیلی مزه میده، مخصوصا برای این چندگانه ها، هر پاتر و هالی و شرلوک هلمز..
یه روز کامل داشته باشی و همش برای خودت:)
پاسخ:
آره سری دیدن هم خیلی جالبه. از بین اینها فقط هری پاتر رو اینجوری ندیدم؛ کتاب ش رو خونده بودم و برای هر کدوم ش که میومد له له می زم.
خیـلی. خورجین ت از آذوغه ی فیلمی پر میشه مخصوصا برای قبل از امتحان ها جواب میده.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۲:۴۸ بادبادک قرمز
به فر احتیاج داره عزیزم؟ اخه فرمون خرابه:((
: دی خداییش جواب هوشمندانه ای بود: دی
پاسخ:
آره. اگه من بودم با گاز هم امتحان می کردم :))
در واقع ِ منظورم اون نبود! :))
ماشالا فیلم بازی هستید واسه خودتونا
قسمت یک رو چه کردید پس؟
اون عکس سمت چپی چیه؟! راستیه که کیکه...کلا اون عکس پایینیا رو شفاف سازی کنید لطفن
پاسخ:
در زمینه ی هندی بله اما ایرانی و هالیوودی متاسفانه هنوز خیلی راه باقیست.
قسمت یک رو من دیده بودم تعریف کردم واسه ش :D
چپی ِ هم کیکه؛ قبل از اینکه شکلات رو بریزم روش. راستیه قبل از پایان ِ عمل چپی ِ بعد از پایان ِ عمل :D
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۰ بادبادک قرمز
کیکه منو نابود کردO-o منم از این کیکااااااااااااااااااااا:((((((((
میگم شما احیانا اصفهان زندگی نمیکنید من و وحید بیایم خونتون مهمونی از این کیکا بخوریم؟:))
پاسخ:
آسونه درست کن، خوشمزه می شه ^ ^
ای جان :)) نه، ولی من زیاد به اصفهان رفت و آمد می کنم. :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">