جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

یکی از علل ِ هایپرتیروئیدی رو باید می‌ذاشتن خود ِ امتحان ِ کورس ِ غدد!! :)) از اون کورس‌های دوست داشتنی که در عین حال آدم رو به غلط کردن می‌اندازه و من العان در دو حال ِ کاملاً متضاد هستم! کمتر از یک‌سوم هنوز مونــــــــــده و نوشتن سه‌چهارم خلاصه‌ها! استرس دارممممممم!! :))


* عنوان نوشت: کف دستم رو که دید سوتی زد و گفت اوووووووو تو تا کجا می‌خوای درس بخونی؟! در واقع من از خیلی قبل‌ش می‌دونستم که این یادگیری یعنی تـــــــــــــــــا بی‌نهایت.

برای همین اینقدر شب‌های امتحان رو دوست دارم. با خودم می‌خونم" شب‌های امتحان کم ندارد از تخت پادشاهی اگر ..." :)) اگر؟ بدونی که با درست برداشتن ِ  فقط یک قدم ِ کوچیک، یک قدم به سمت ِ آرزوهات نزدیکتر می‌شی. [ یعنی وقتی از پس ِ کوچیک‌هاش بر بیای قاعدتاً می‌تونی از پس ِ بزرگ‌ترهاش هم بر بیای.]

95% از شب‌های امتحان برنامه همین منوال ِ به جز اون 5%یی که می‌دونم با یک شب؛ کار درست نمی‌شه و فرداش گند رو می‌زنم!! :)) که البته امیدوارم امتحان فردا جزء خوب‌هاش رقم بخوره ان شاء الله.



دلیلی وجود داره، که من اینطور از زندگی‌م لذت می‌برم
توی هوا چی وجود داره که اینطور من رو سرمست می‌کنه؟
نپرس چه اتفاقی برام افتاده،
نپرس چی گیرم میاد،
چون این عشق گوشه‌ای از بهشت رو بهم میده.


۹۴/۰۹/۲۴
ZaR

نظرات  (۵)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ میچکا بانو
ترک تحصیل همیشه خدا برام ترسناک بوده. درس آرومم می کنه:)
پاسخ:
سلام.
چقدر خوب :)
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۹ بادبادک قرمز
هدف داری با گند زدن امتحان تناقضی نداره: دی
بهله بسیار هم برازندتونه جوجو خانوم صورتی:)
پاسخ:
دقیـــــــــقاً موافقم خانوم ِ بادبادک :))
حالا جزء خوب هاش رقم خورد یا نه؟! :)
پاسخ:
سخت ولی خیلی خاطره انگیز گذشت :))
۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۳ بادبادک قرمز
به این که یه دوست هدفدار دارم میبالم:)
راستی عکستو تو کیک صورتی دیدم چقد کوچولویی ای جان:) خانوم کوچولوی صورتی:)
پاسخ:
شما بسیار لطف دارید دوست جان ^ ^
دوست ِ هدفداری که امتحان ش رو گند زده هــــا :))
دیرزمانی ما رو "جوجو" صدا می زدند :))

۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۵:۰۵ یـک مـعــلـم . .
سلام،
:)
یادگیری تاااا بی نهایت . .
چقدر عالی . .
.
موفق باشیین !

پاسخ:
سلام. وقت بخیر.
بخوانیم و بخوانیم و بخوانیم تا به جان ِ جان ِ جان برسیم.
بسیار متشکرم از شما ^ ^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">