جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

آدم‌های ناقص عشق‌شون می‌تونه کامل باشه.

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ


Barfi! , 2012

پ.ن. این فیلم از اونایی ِ که به فیلم‌بین‌ها توصیه می‌کنم، تا بدون ِ تعصب به هندی بودنش نگاه کنند و شاید لذت ببرند.



بیا توی خواب هر شب‌مون،
با هم خونه‌ای بسازیم.

۹۴/۰۸/۲۳
ZaR

نظرات  (۲)

رفت تو لیست فیلمها. ایشالله بعد 1 آذر که پیک امتحانام تموم شد باهات تبادل نظر میکنم در موردش D:
پاسخ:
چه خوووب. باوشه ^ ^
موفق باشی در امتحانات دوستم.
غیر فیلم هندی به فیلمای دیگه ای هم علاقه دارید؟!
یکی از فیلم های هندی زیاد خوشم نمیاد یکی از فیلمای چینی ژاپنی :|
پاسخ:
معلومه! العان چون دارم زبان شون رو یاد میگیرم تمرکزم روی اینهاست. البته خیلی دوسشون دارم خب.
اکثر آقایون با آسیای ِ شرقی ارتباط برقرارنمی کنند انگار. اتفاقا من فیلم های ژاپنی هم می بینم، کره ای بیشتر. [:D]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">