جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

*Aِaisi choti choti baatain ... hoti rehti hِai

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

امتحان کورس ِ گوارش و مغز و اعصاب رو هر دو شدم... 12 !! :)) ... :| :|
خب بدون ِ هیچ توجیهی از این گرفته که استاد ِ گوارش ِ فلان شده شونصد تا کیس ِ شبیه به هم داده بود و در امتحان مغز و اعصاب اینقدر گزینه‌ها به هم نزدیک بودند که می‌خواستی از فشار ِ دوراهی برگه‌ی امتحان رو بجوی و قورت بدی(!) و شب قبلش یکسره بیدار بودم که این کار یکی از بدترین استراتژی‌های امتحانی بود که تا به حال به کار برده بودم!!.. من می رم که توی ِ افق محو شم :| و مشخص ِ که اولین عکس العمل ِ مادرخانومی چیه : «حالا هِی برو فعالیت‌های جانبی انجام بده!» [:D]


*عنوان نوشت: از این اتفاقات ِ کوچیک ممکنه پیش بیاد! [تو اسم ِ این رو میذاری اتفاقات ِ کوچیک؟ :| بشین زبان بخون :| ]

 

۹۴/۰۸/۲۰
ZaR

نظرات  (۲)

خب بالام جان تا فوق لیسانسش خوندم ولی نفهمیدم چه زبونیه این :دی
پاسخ:
سلام.
هندی ِ :)) :P
خیلی واسم جالبه بدونم دانشجوهای پزشکی سر کلاس چی میخونن و بعدها چطور اینهمه حجم مطلب رو باید واسه تشخیص بیماری بکار ببرن. البته مشابه همین رو بچه های انسانی وقتی من رو در حال تکلیف انجام دادن دیدن بهم گفتن: چیَن اینا؟ :))

من تقریبا 90% امتحانا رو تا صبح بیدارم. کلا نمیدونم چرا از بچگی 4-5 ساعت سر درس و مشقم بودم یه نوک میزدم به تکلیف یه نوک میزدم به تلویزیون یا حواسم به حرفای دور و بریا بود :| تهش همه کارها ناقص انجام میشد و الان هم همچنان وضع همونه :))

هنوز خیلی جای جبران هست، جای شکرش باقیه. :) مونده تا آخر ترم.
پاسخ:
میدونی ، مطالب مخصوصا مطالب ِ پایه توی این 7 سال بارها تکرار می شه مثلا اول توی بافت‌شناسی بعد آناتومی بعد فیزیولوژی .. طرف اگه نخواد بفهمه هم مجبوری میره توی موخش! :)))

رشته های شما ، در کل ریاضی.. ایولا دارین! من یه دوره رو ریاضی خوندم و واقعا درک می کنم..شب های امتحان به چه منجلابی می‌تونه تبدیل بشه. اگر از قبل تمرین نکرده باشی و تا شعاع چند متری مطلب رو مسلط نباشی نمی تونی نمره ی قابل قبولی بگیری.در کل که خدا قوت ^ ^

بچه های بازیگوش اینجورین:))
من هم بیدار میمونم اما یکسره نه. حتما بین ش 2 ساعت هم شده باید بخوابم وگرنه مثل این دفعه اصلا حوصله م نمی کشه سر جلسه بشینم و حتی سوالا رو دوبار بخونم! و اینطوری گند می زنم :))

این نمره تا پایان دوره برای کورس ِ مثلا گوارش ثبت میشه. البته امیدوارم با عملی جمع ببندند! :D مرسی :X

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">