جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

هممممم

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

یک آدم ِ سبزیجاتی با یک غذای ِ سبزیجاتی دستگاه گوارش‌ش رو از بلع گرفته تا هضم خوشحال می‌کنه. :))



خانه‌ی ما

۹۴/۰۸/۱۴
ZaR

نظرات  (۸)

ماکارونی در هر صورتش خوشمزست... مخصوصن وقتی اینهمه محتویاتش پربار باشه. دیگه توی این پخت ماکارونی استاد شدم و هرچی دلم میخاد میریزم توش و لذت میبرم ازش
پاسخ:
خیلی خوبه این "هر چی دلت بخواد بریزی!" :))
من هم همه چیز رو با ماکارانی/پاستا امتحان کرده ام. حتی نخود و لوبیا!  :))
به به
خوشمزه به نظر میرسه به خصوصو اون سالاده
پاسخ:
عــالی بود. :P
 با اینکه زیاد سبزیجاتی نیستم و مامانم به زور میوه و سبزی میریزه تو حلقم.ولی شکلش وسوسه انگیز بود.
پاسخ:
بیشتر با مادر جان راه بیا :))
سبزیجات رو جوری استفاده کن که به خوردن وسوسه بشی.
از پیاز تو ماکارونی متنفرم.
پاسخ:
دوستای ِ من هم این مشکل رو با غذا دارند :))
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۰ شباهنگ (تورنادوی سابق)
:)
پاسخ:
سلام ^ ^
منم سبزیجاتی هستم. D: دیدن یک هم رژیم خیلی خوشحالم میکنه، خصوصا اینکه دور و بریام مدام نظر میدن راجع به سبک غذا خوردنم.
پاسخ:
ایــول، بزن قدش! :))
همون لذته مهمه، دیگران ببین تو لذت می بری کنچکاو هم می شن :D


۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۷ میثم نجفی کندج
سلام،

هوووم ... گُشنم شد خب :-)

درود بر سبزی خورها و سبزی دوست ها ;-)

lامیدوارم موفق باشی
پاسخ:
سلام.
بفرمائیـد ^ ^

بسیار متشکرم و خوش آمدید.
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۲ رها مشق سکوت
من که خیلی سبزیجاتی نیستم، ولی دستگاه گوارشم با دیدن این غذا آه حسرت کشید و درخواستش رو داده D:
پاسخ:
برای من یکی از خوشحالی ها محسوب میشه! :))
پس شما رو به چالش ِ درست کردن ِ یک غذای ِ سبزیجاتی دعوت میکنم رها جان ^ ^ درخواست ِ دستگاه گوارش رو باید جدی گرفت :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">