جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

نخ می‌ریسم

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ق.ظ

یکی هم هست که امروز امتحان داره ...از دیشب نشسته به درس خوندن اما تنها کاری که نکرده درس خوندن بوده! عقلش کجا رفته؟ تشخیص ِ درست و غلطتش کجا رفته؟!
نشسته رمان خونده و فیلم دیده و تمام شب رو با خودش گفته "نخ می‌ریسم.. تمام شب رو برای تو نخ می‌ریسم"

اما وقتی با عذاب وجدان تفالی زده و حافظ گفته : عزیز ِ مصر برغم ِ برادران ِ غیور / زقعر ِ چاه بر آمد، به اوج ِ ماه رسید ... دل ش پیروزمندانه لبخند زده.  اینبار با قوت ِ قلبی تکرار کرده.. نخ می‌ریسم.. تمام شب رو برای تو نخ می‌ریسم..

مرو بخواب که حافظ ببارگاه ِ قبول / زورد ِ نیم شب و درس ِ صبحگاه رسید

۹۴/۰۷/۲۱
ZaR

نظرات  (۱)

۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴ کودک فهیم
یکی دیگه هم هست که تا 2ساعت دیگه باید تکلیف تحویل بده، از دیشب تا حالا کلی کاغذ جلوش ریخته هیچ کار نکرده. فقط نشسته شعر آه ای صبا با خودش زمزمه میکنه. :|

من رفتم سراغ مشقم :))
پاسخ:
درک می کنم، درک می کنم! :))
رفتم آه ای صبا رو سرچ کردم :D دوسش داشتم :P

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">