جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

افشاگری! :D

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

+ اگر کسی بپرسه: ترم ششم چه طور معل الف شدی می گم :
«با عنایت خداوند، توسل به اهل بیت و این آهنگ watch «Tum Hi Ho Bandhu - Cocktail 2012
متن آهنگ ش رو دوست داشتم. به این نتیجه می رسیدم؛ ما فکر میکنیم اونها فقط میرقصند..اما حتما حرفهایی هم برای گفتن دارند.
صبح زود با این آهنگ بیدار می شدم کمی تکون وکون می خوردم بعد صبحانه و بعد هم پیش به سوی کتابخانه.




ای دوست، من دنیا رو رها کردم و به سمت ِ تو اومدم ، عشق رو به من یاد بده.
تا وقتیکه دوستانم از من مراقبت می کنند از چیزی نمی ترسم
چرا باید به این دنیا اهمیت بدم؟
ای دنیا سعی کن من رو پابند کنی
اما من به این دنیا تعلق ندارم!


+ اگر کسی بپرسه: چه طور امتحان علوم پایه رو در دانشگاه رتبه آوردی؟ می گم:
«با عنایت خداوند، توسل به اهل بیت و شو هندی!!»
برنامه به همون منوال قبلی..:D

+ اگر کسی بپرسه خب چه طور ترم هفتم معدل ب شدی می گم :
«با عنایت خداوند، توسل به اهل بیت.. اما داشتم زبان هندی یاد می گرفتم!! :)) »
حالا نه به این شدت.. اما این ترم علاوه بر درس خوندن؛ سرم جاهای  زیاد ِ دیگه ای گرم بود.. از جمله کار کردن و زبان. البته هنوز معدل ها نیومده اما مطمئنم که این ترم الف بشو نیستم :|


پ.ن.1 : به حول و قوه ی الهی ترم تمام شد و تابستانی 25 روزه خواهیم داشت! :))

پ.ن.2 : هیچوقت جزوه نویس ِ خیلی خوبی نبوده م، چون حوصله ش رو ندارم.. معمولا خوب شروع می کنم ولی افتضاح به پایان می میرسونم. اما «خلاصه بنویس» خیلی خوبی هستم! اون روز وقتی توی دست 88% بچه های کلاس قبل از امتحان خلاصه هام رو دیدم یه حس ِ خوب ِ خوب ِ خوبی بهم دست داد.
پ.ن.3 : ترم پیش درس ایمونولوژی رو شدم 19.5. استاد سخت گیری داشت که سازش در نمره ها راسته ی کارش نبود. وقتی نمره م رو دیدم و فهمیدم خود ِ خودم این نمره رو از اون استاد ِ سختگیر گرفته؛ این 19.5 ارزشش حتی از 20 های کارنامه م بیشتر و شیرین تر بود.
۹۴/۰۶/۲۰
ZaR

نظرات  (۵)

انقد خرخون بودی رو نمیکردی ؟؟!! :|
پاسخ:
در شرایط ِ خاصی "خرخون " بودن رو میپذیرم اما در کل به «یادگیری» اعتقاد ِ دیگه ای دارم :دی
با توکل به خدا و توسل به اهل بیت..!! 
پست محشری بود خانم خانم هااااا 
پاسخ:
خوشحالم یکی تونست باهاش ارتباط برقرار کنه. از نظر ِ خودم طنز ِ البته ها  :دی
تغذیه :)

پاسخ:
چه خـــوب. جا برای مانوور داره.
تغذیه خیلی دوست دارم :P
ما این ترم ایمونو داریم
چی میخونی؟!
پاسخ:
آخ جون ایمونو! :)) درس شیرینی ِ
من پزشکی. تو چی؟ ^ ^
این "بهترین" بودن هایی که با تلاش آدم بدست میاد با هیچی قابل قیاس نیست. :) باریکلا!
دانشجوی پزشکی هستی؟
پاسخ:
موافقـــــم. تو میفهمی که خودت اینها رو بدست آوردی نه کسی بهت داده باشه! ارزشش بالاست.
مرســــی. ^ ^
اوهوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">