جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

Meraa Saَpnaa *

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

_ چیکار می کنی؟

_ هندی یاد می گیرم.

_ خودت؟

_ خودم!

_ چرا؟

_ میخوام علاوه بر متخصص زنان و زایمان شدن، برم هند؛ ستاره شناسی بخونم و بشم یکی از بزرگترین مشاورین ِ نجومی ِ دنیا!! :D


* عنوان نوشت: رویای ِ من.


پ.ن.1 مادر خانومی میگه:«چه طور تو رو شوهرت بدم با این اهداف و آرزو های عجیب و غریب ت؟!»
من هم در جواب می گم:«نمی گم که ازدواج نمی کنم! چون تشکیل خانواده دادن رو دوست دارم.. نفوس ِ بد هم نمی زنم؛ امیدوارم اونی که میخواد در این جایگاه قرار بگیره با شرایط ِ من هماهنگ باشه، برای اهداف و آرزو هام احترام قائل باشه، ذوق داشته باشه و حتی در رسیدن بهشون کمک هم کنه!» و در نهایت اضافه می کنم:«مثلا خودش در سال های آینده من رو ببره هند در موسسه های معتبر ستاره شناسی ثبت نام کنه!» [:D]

پ.ن.2 همزمان شو هندی هم نگاه می کنیم. [فــــاز متر!! :D]


Gunday,2014



۹۴/۰۶/۰۶
ZaR

نظرات  (۶)

۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۵ نیمه سیب سقراطی
آخرین فیلم هنئی که دیدم یادم نمیاد !!!
ولی اگه تلویزیون یه بار دیگه گلستان رو پخش کنه خودکشی میکنم :|
پاسخ:
گلستان؟ کدوم یکی بـــود؟ :))
من از فیلم های دوبله ای که تلویزیون می ذاشت "نسل آقتاب" و "رام و شام" رو به خاطر دارم :))
رفتی اونجا به سلمان خان سلام برسون D:
پاسخ:
یه برنامه هایی برای دیدن شون دارم! =)) [:D]
من خودم از راهنمایی شروع کردم به خوندن کتابای نجوم. دبیرستان که رفتم فعال تر شدم، رصد کار کردم، تو همایشای دانش آموزی مقاله دادم و ... در حرکت آخر دانش آموز المپیادی شدم که خوشبختانه یا متاسفانه بنا به دلایلی مرحله دوم قبول نشدم. الان هم بعد 3-4 سال برگشتم به علاقم و دارم یه کارایی میکنم که بین رشته خودم و کیهانشناسی مشترکه. :)
پاسخ:
آخ جـــــــــــون رصد!
من هنوز وارد فاز عملی نشدم..
البته تازگی ها کشف کرده م که علاقه م بیشتر به سمت ِ «تنجیم» و تفسیر ِ اثرات سیارات و ستاره هاست :P
اشکال نداره.. احتمالا اون موقع وقت مناسب ش نبوده..حالا که برگردی با قوت بیشتری جلو می ری.. امیدوارم به جاهای بزرگ و بسیار خوبی رسی. موفق باشی دوست من. ^ ^
:))
ستاره شناس شدن از قدیم رویای منم بود، تقریبا بهش رسیدم. 
پاسخ:
واقـــــــــــــــــــــعا؟!
در چه سبکی؟ غربی ، اسلامی یا هندی؟
میشه بگید از کجا و در کجا شروع کردید؟ :P
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ رها مشق سکوت
چه رویای شیرینی ^_^
امیدوارم بهش برسی 
پاسخ:
انرژی بخشه.
متشکرممممم ^ ^
چه باحال ستاره شناسی
این شوی هندی خیلی باحال بود :))
پاسخ:
دل به دل راه داره!! العان توی بلاگت بودم! :پی
فاز میده!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">