جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

نخود نخود هر که رود خانه ی خود!

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ

تا سحر بیدار می ماندیم ، فیلم دانلود می کردیم و فیلم میدیدم و به این شکم ِ شکمو رسیدگی می کردیم! الحق که خوش گذشت و این بیکاری رفته رفته داشت میرفت زیر پوست مون که مجبور شدیم از خواب خرگوشی بیدار شیم! ماه مبارک تمام شد! برگردید به زندگی ِ عادی تان لطفا! :))




پ ن : اراده ای می طلبه نظم ِ خوابی که به هم ریخته رو درست کنیم دوباره!!

۹۴/۰۴/۲۸
ZaR

نظرات  (۴)

این چشما، چشمای کاجوله ! و احتمالا اینم فیلمه Dilwale dulhania lejange ست ! یا kuch kuch hota hai ! :)) آخه میدونی خانم جان، من نصف عمرمو پای این فیلمای هندی دادم رفت! دیگه از چشماشم میتونم حدس بزنم فیلم چیه :)
ببخشید که اینجوری شروع کردم.
حقیقت اینه که اینه که نوع حرف زدن شما شبیه صمیمیترین دوست منه. واسه همین من ناخداآگاه احساس صمیمت کردم و اینکه فضای اینجا، حسش خیلی خوبه. پر از انرژی مثبته.
ممنون که این حس خوبو به من منتقل کردید در این بامداد پاییزی :)
پاسخ:
سلام.
بـله، دلواله دولهنیا لجاءنگه هست. جایی که برای اولین بار سمران رو نشون میده. چه جالب که متوجه شدید.
خواهش می کنم.
متشکرم و خوش آمدید. خوشحالم که یک خواننده ی فیلم هندی بین پیدا کرده م دیگه اینجا احساس تنهایی نمی کنم.
به به ! میبینم که شب تا صبح مشغول عبادت بودی :))
پاسخ:
ســـوت ِ بلبلی! :))
نمیدونی چه کیـــفی می داد لامصب!! :))
تا 5 صب بیدار موندن همین چیزا رو هم داره متاسفانه این تابستون من از این شب زنده داریا ندارم چون هر صب مجبورم 7 بیدار شم. ولی این سحرخیزی خیلی بیشتر از اینکه کل تابستون بیکار باشم بهم میچسبه یه هدف دارم بلاخره که این کارو از دست ندم خخخخ
پاسخ:
اتفاقا خیلی خوبه که نداری بهاره جااان!! نهایت استفاده رو از این موقعیت بکن.
یکی از فانتزی های من اینه که شب زود بخوابم بعد بتونم زمان بین الطلوعین ( که هنوز خورشید طلوع نکرده ) بیدار شم.. بعد برم قدم بزنم و نفس عمیییق بکشم! بعد با یه نون سنگک برگردم خونه و بشینم یه فیلم ببینم! :))
سلام
راس میگی واقعا
پاسخ:
مهمانی تمام شد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">