جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

در دنیای نینجایی هـیچ راه میانبری وجود نداره

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷ ب.ظ

من بعد از هر اوپنینگ جدید ناروتو: «با این یکی دیگه نمی تونم ارتباط برقرار کنم.» ...بعد از چند اپیزود *زهرا در حال خودزنی از شدت ارتباط برقرار کردن با شعر و معنی آهنگ*
به طور مثال اوپنینگ ششم ناروتو شیپودن میگه:

کاری می کنم که بفهمی؛ این نهایتاً می تونه امضای تو باشه
و دردی که با خودت حمل می کنی از تو محافظت می کنه
اونها به من گفتن که زخم ها رو دنبال کن
اونها در قلب من خانه کردن
پس هیچ چیزی نیست که من از اون بترسم
امیدوارم دلیلی که چرا باید لبخند بزنی رو فراموش نکنی
آره، این دردی که همیشه با خودت حمل خواهی کرد از تو محافظت می کنه

این لاین رو باید قاب کنم بزنم به دیوار، به عنوان سرلوحه ی رفتاری در سال جدید. قشنگ نیست؟ همچین مفهومی در مورد رنج و درد؟
اینجا نکته ای که مهمه اینه که نذاری درد، ماهیت ِ وجودی تو رو تغییر بده. چون تجربه ی درد و رنج مثل شمشیر دو لبه می مونه، همون قدر که می تونه وجدت رو صیقل بده، می تونه باعث نفرت بشه و نور ِ وجودیت رو خاموش کنه. اون وقت سوارت میشه و فرمان رو به دست می گیره و هر جور که بخواد ازت استفاده می کنه. اما اگه بتونی از این احساس نفرت رد بشی و با خودت به صلح برسی.. وقتی با خودت به صلح رسیدی می تونی با دنیا به صلح برسی و تغییر ایجاد کنی.

 

«الان وقت گریه کردن برای از دست رفته ها نیست» یه اصل از دنیای نینجاها، جمله ای که به دفعات موقع از دست دادن عزیزی وسط میدان نبرد به هم گوشزد می کنن. الان وقت کامل کردن ماموریتمونه می فهمی؟ نذار اون همه درد و رنج بی ثمر بمونه.
اون لحظه که تصمیم می گیری پا پس نکشی و ادامه بدی، کم نیاری و همه چیز رو رها نکنی.. اون لحظه ی جادویی، ممکنه کلید تغییر سرنوشت باشه.
اگه شکست خوردی، اگه در حال تجربه ی منحصر به فرد خودت از درد هستی.. عوض نشو! خود اصلیت رو رها نکن، چون اگه قهرمان داستان عوض بشه کل داستان عوض میشه.

 

پ.ن. چقدر خوبه که آروم آروم ناروتو می بینم. هیچ عجله ای برای تمام کردنش ندارم، و این خیلی خوبه، خیـــلی.

نظرات  (۱۰)

یادت بخیر نوجوونی🥺

هر وقت درباره ی ناروتو حرف میزنی منو پرت میکنی به اوت سالها هعییی

چقدر باهاش ارتباط برقرار میکردم و یه جاهایی همراهش های های گریه میکردم

 

 

پاسخ:
درک می کنم، حس این کامنت رو وقتی یکی از فیلم هندی ها یا انیمیشن های دیزنی که اون موقع ها می دیدم صحبت می کنه به سراغم میاد. 
و با خودت می گی، نوجوانی و چموشی کجایی که یادت بخیر. :))

وی ناروتو را برای بار دوم در همین تابستان دید (اسمایلی از سر شرم، سر به گریبان فرو بردن). ولی خب بار اول که میدیدم، ناروتو هنوز تموم نشده بود و بار دوم داستان رو تا آخر دیدم بالاخره. 

تازه، بروتو رو هم شروع کردم بعدش. ولی واقعا چیز بیخودی بود و ولش کردم. میبینی، اوضاعم خیلی خرابه! 

+ اووووفففف! بی صبرانه منتظر اون روزم. 

پاسخ:
خیلی هم خوووب. 

آه، نگو که بوروتو رو آب بستن! ایشششششششش! 

+ ان شاء الله.  ^----^ 

پستت رو که خوندم، گفتم کاش منم میتونستم از یک داستان آروم آروم لذت ببرم و تمام جنبه هاش رو درک کنم. اما بس که عجولم، وقتی یه انیمه رو شروع میکنم، تا تهش رو در نیارم، نمیتونم آروم بشینم. (وی ناروتو را در تابستانی که کنکور داد، در دو هفته دید) اینطوری آخرش فقط روند کلی داستان یادم میمونه و نمیتونم برای خودم شخصی سازیش کنم... 

و اینکه دلم خواست ناروتو رو ندیده بودم و برای بار اول میدیدم...

+این اپنینگ یکی از اپنینگ های محبوب منه. 

پاسخ:
سـلام ساسوکه جانم.
بابا اون موقع همه مون در دوران جاهلیت بودیم. من هم در ایام دبیرستان جومونگ رو همین شکلی رد ردی دیدم! (فکر کن اسطوره ی سریال های کره ای رو این شکلی واسه خودت خراب کنی فقط بفهمی آخرش چی میشه! -_-)
ناروتو قابلیت دوباره و حتی سه باره بینی  رو داره به نظرم.

+این آهنگ با اون لحن خاصش یک سوراخ کوچک در قلبم به اسم خودش زده.
بیا بعد تعطیلات با هم یه سری قسمت ها رو ببینیم. :D

اغلب انیمه های ژاپنی امید دهنده و انگیزه بخش ان

ناروتو انقدر هم زیاده که هر چقدر تند تند ببینی باز هم زمانزیادی میبره :))

پاسخ:
سلام. 
آره. اگه یکی دو لایه عمیق تر بشیم حتی تاثیرات تعلیمی میشه ازشون گرفت. 
اصلا همون آروم آروم دیدن بیشتر به این عمیق شدن کمک می کنه. (وی ۸ ماه است که در حال  ناروتو دیدن است!:دی)

فعلا نمیتونم به راه راست هدایت شم چون کنکور امانم نمیده :)

پاسخ:
اوه، خب پس پروسه ی هدایت شدن بمونه واسه بعد از کنکور ان شاء الله.
خدا قـــوّت کنکوری.

پس شماهم انیمه بین هستی!؟ چه جالب . فکر کنم فقط منم انیمه ندیدم 😅

پاسخ:
والا این اولین انیمه ی سریالی هست که می بینم. با اینکه زود نیست، اما خیلی هم دیر نشده. :))
در صورت نیاز بیا و به راه راست هدایت شو! :D

+ نه مرحله ترجمش خیلی آسو‌نه! بلوبرد مثلت... خیلی شانسی درست شد. همینور گه اشت پخش میشد ما سعی کردیم از روی زیرنویس یه چیزی تو مایه های آهنگ بخونیم... بعد دیدیم اهه! چقدر خوب شد.

  الان کلی از آهنگا رو ترجمه و هماهنگ شده داریم. خوندنش سخت تره. چون هیج وسیله ادیت صدا نداریم و صداهای خودمون بدون ادیت وحشتناکه *_* شبیه  بلوبرد *_*

 

پاسخ:
گود جاب بابا! اگه جوگیر شدم منم یه امتحانی می کنم.
مگه صدای خودشون وحشتناک نیست؟ :))
مثلا اوپنینگ دوم ناروتو، آهنگ کاملش، هر وقت بهش گوش می دم با خودم می گم "خیلی قشنگ و با معنی فقط داری توی گوشمون نعره می کشی عزیز" :D

خب دیگه با این همه تعریفی که این چند وقته(شما بخون ده دوازده سال اخیر!) شنیدم و خوندم و دیدم از ناروتو وقت اینه که بشینم ببینمش!! 

گذاشتم برای دانلود و امیدوارم که موفق باشی و نارتو ران گونه پیش بری:دی

پاسخ:
وای دقیقاً، من هم قبل از اینکه شروع کنم به دیدن ناروتو، یه 7-8-10 سالی این تصمیم رو پس ِ ذهنم داشتم. اگه فکر می کنی خودشه، پس داره صدات میکنه.
ممنونم. امیدوارم همین قدر که بدرد من خورد و لحظه هام رو ساخت برای شما هم به احسن ترین نحو ممکن تاثیر گذار باشه.

وای آره خدایا این خیلییی خوبه!!!!

i realize the screaming pain... 

اون آهنگیه که موقع ناراحت بودن بهش گوش میدی و غمگین تر نمیشی. همدردی خوب میکنه :) 

 

 حیف که صداش اصصلا بهمون نمیخوره :/ وگرنه کاورش کرده بودیم. هق. 

پاسخ:
and the pain you're carrying with you is your protection! 

خنده داره اما این آهنگ من رو یاد رقص سماع می اندازه. و این مفهوم یکی از مراحل عرفان هست. عارف کسی هست که رنج و درد می کشه اما هیچ چیز نمی تونه خوشحالی او از بودن در راه رو ازش بگیره. 

+ منکه حمایت می کنم(وی کاور بلو برد ِ هلن و باران را در پلی لیست خود دارد).
کار سختیه ولی، هماهنگ کردن لیریکش به زبان دیگه و ملودی آهنگ. حالا اتفاقا خیلی برام جالب بود که چه طور مرحله ی کاور کردن رو انجام دادید. لیریک رو خودتون کمی تغییر دادید؟ (آیکون دست زیر چانه)

چقدر زیبا بود :)

*افزودن به لیست انیمه ها*

پاسخ:
به به به. 
فقط پیشنهاد می کنم قبلش کفش آهنی بپوشی. *کنایه از زیاد بودن قسمت های انیمه.* :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">