جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

سبک ِ تا به‌ تـایی

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ

وقتی می‌بینه جوراب رو برمی‌دارم؛ یه لنگه‌ش رو کنار می‌ذارم و سمت ِ چپی رو از یه جوراب دیگه انتخاب می‌کنم، با خنده می‌گه: «آخ من چه داستان‌هایی دارم برای بچه‌های تو تعریف کنم! مثلاً اینکه مادرشون عمداً جوراب‍هاش رو تا به تـا می‌پوشید!» این سبک به پوشیدن کفش هم سرایت کرده. راهکار ِ ساده‌ای هم داره، شستن یه کفش ِ قدیمی و دوتا بند ِ جدید به خرج دوهزار تومن.


پ.ن. در راستای ِ برنامه‌ی کُری‌خوانی با انجمن ِ "دل ِ خوش‌ سیری چند؟" و موضع‌گیری‌های گاه بچه‌گانه‌ش. [:D]

۹۵/۰۲/۰۷
ZaR

نظرات  (۱۰)

سلام :) وای چقد خوبید شما با این پیشنهادتون، ممنون بسی ^_^
والا راستش موندم توش ک برا جورابا بنویسم یا کفشا :)))) اخه جورابا میتونه نماد با هم بودن تو چیز کاملا متفاوت باشه و کفشا نماد با هم بودن تو چیزی ک تا حدودی با هم تفاوت دارن، نه کاملا. و من اول تفاوت کامله تو ذهنم بود ولی الان این ایده هم ب ذهنم اضاف شده. حالا باید دید ایده کدومش تو ذهنم بهتر درمیاد برا همین میترسم ب زحمت بندازمتون و برام عکسا رو بذارید بعد استفاده نکنم و از جورابا بنویسم :/ تازه ازون طرف هم معلوم نی باز ک بتونم چیز درست حسابی ازش دربیارم ک قابل انتشار باشه یا نه :))) صرفا واسه اینده نگری اجازه گرفتم اخه :)))
الان یه راه هست ب نظرم فقط. ک اگه حال و وقتشو دارید عکسا رو بهم بدید، اگرم نه ک همین هم اوکیه اگر نوشتم ازش و خواستم بذارم :) ^_^

پ.ن: چقد حرف زدم -__- خخخ
پاسخ:
خواهش میـشه.
برا هر کدوم که خواستی بنویسی اوکی ِ.
یکی دو تا عکس که بیشتر نیست، برات میفرستم شاید الهام کننده شدن و اون چیزی که میخوای رو به خوبی بتونی بنویسی. اگه نشد هم که اشکال نداره دوتا عکس ِ خوب دیدی دیگه :))
این "نماد با هم بودن تو چیز کاملا متفاوت باشه " میتونه موضوع خیلی جالبی باشه.

پ.ن. خوش سخن باشی.
کاش کفش هاتون هم تا به تا بود. اخه از قبل دیدن این پست قصد کرده بودم یه داستان اگر بشه بنویسم با همچین سوژه ای. مثلا از زبون کفش ها اگر بشه. بعد اونوقت میتونستم از عکسی ک گذاشتید براش استفاده کنم :دی الانم البته میشه هنوز. اجازه هست؟ با ذکر منبع :)
پاسخ:
سلام.

قبلنا یه عکس با کفش های تا به تا داشتم گم ُ گور شد :))
بعـله چرا که نه؟ ^ ^
از همین عکس میخواید استفاده کنید؟ عکس کامل ِ کفش ها رو دارم. با یه بکگراند ِ دیگه هم دارم ازشون که بیشتر از این یکی دوسش دارم حتی :)) اگه خواستید بدم بهتون خودتون از بین شون انتخاب کنید.
چه سبک خوبی یکم تنوع همیشه نیازه:-)
پاسخ:
آره.  چشم های آدم رو باز می کنه. 
:)) راضیم!
پاسخ:
دستت هم درد نکنه! :))))
خیلی هم باحاله :))
پاسخ:
با حق کپی رایت از پی پی جوراب بلند :))))
ایده ی جالبیه 
البته بیشتر واسه دخترخانوما -__-
پاسخ:
خوبه اگه بره در دسته ی دلخوشی های دخترونه. ^ ^
لابد اصلنم شیرین عقل نیستى!:))))
پاسخ:
این هم یه جورشه. :))
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۷ آقاگل ‌‌‌‌
یاد یک داستانی افتادم! 
میگفت یارو جوراب هاشو تا به تا پوشیده بود گفتند چرا اینشکلی جوراب پوشیدی؟
گفت نمیدونم جالبش اینه یک جفت جوراب همین شکلی دیگه هم خونه دارم! :)
.
حالا چرا خب تابه تا؟
خواص دارویی داره؟
پاسخ:
طرف بای دیفالت تا به تا بوده! :))
خب چرا که نه؟ خواص درمانی هم داره. بعدا تجویزش می کنم اصلا! :))
هوووم
منم امتحان میکنم البته فقط با بند کفش:دی
پاسخ:
 خوبه. :D 
نکته ی کلیدی اینکه بهتره از رنگ های سنگین برای شروع کار استفاده کنی. :D
من پایم برای کفش تا ب تا پوشیدن
پاسخ:
مثلا کفش دو رنگ پوشیدن! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">