جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

عشق، آن است که تو را خدای عزّ و جلّ از تو بمیراند و به خود زنده کند.

جنگجوی ِعاشق

You won’t lie
You will shine bright
I see the light of the ending

You’ll be fine
Like a rising star
? Can you also see that starlight


بایگانی

درد ِ مشترک

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۸ ق.ظ

*دیشب یه تصمیم عجیب گرفتم.. تصمیم گرفتم زندگیم رو وقف اون قسمت از وجود بیمارها بکنم که "درد" داره. و تلاش کنم برای اینکه بتونم اون قسمت رو از وجودشون برهانم(!). برای بعضی ها درد جسمانیه، بعضی ها نه. برای بعضی درد قابل مشاهده ست برای بعضی ها نه. اما نقطه ی مشترک همه ی آدم ها در همین جاست، تجربه ی درد و رنج. تصمیم گرفتم راه بیوفتم و تلاش کنم برای التیام بخشیدن به این قسمت مشترک که همه ی آدم ها وقتی روی زمین میان تجربه ش می کنن، حالا هر کس به شکلی. و بگم "دقیقاً میدونم چه احساسی داری، که چقدر درد داره و هر چقدر که بگی سخته.."
واسه همین دیشب احیا نگرفتم، حتی بیدار هم نموندم. تا غروب که سر کار بودم وقتی هم برگشتم خونه رفتم عیادت یکی از آشناها که کرونا گرفته بود، براش دارو بردم و یه سری کار برای تنگی نفس و سرفه هاش انجام دادم. وقتی برگشتم خونه جنازه بودم، بدون شام خوابم برد.

*بین شعرا افرادی هستن که رمضان ستیز بودن یعنی قبولش نداشتن، بعضی ها هم در اشعارشون این ماه رو بسیار تکریم کردن. در بین اینها عقیده ی عطار نیشابوری رو خیلی پسندیدم. معتقده ماه رمضان ماه فقط روزه گرفتن نیست، زمان کار کردنه، یک ماه رو متعلق به خدا باش، بقیه ماه های سال رو می تونی متعلق به خودت و هوای نفسانیت باشی. رمضان امسال رو محاله یادم بره.. 1 رمضان 1442...محال محال محال... این ماه رو تصمیم گرفتم مال خودم نباشم، نشون به اون نشون که بعد از دو سال بولت ژورنال نویسی بدون وقفه، یک ماهه دست بهش نزدم. بذار دوباره بگم.. این ماه رو تصمیم گرفتم مال خودم نباشم، در بست در اختیار تو ای عزیز ِ علیم ِ حکیم ِ کریم، هر جا تو بگی، هر کار تو بخوای.

 

پ.ن.1 به طرز زیبایی گارا رو دوست دارم. چون از منفی بینهایت شروع کرد. یعنی از تاریکی مطلق و تونست به روشنایی برسه.
MT(رفیقم) اعتقاد داره  با این روشی که من جلو میرم و ناروتو میبینم، عن قریبه که به وسیله اش به اشراق برسم!! :)) خودم فکر می کنم همون طور که وقتی گارا در منفی بینهایت دست و پا می زد و ناروتو کمکش کرد که راه رسیدن به نور رو پیدا کنه، همین مکانیزم رو دیدن ناروتو برای من داره. لحظه هام رو روشن می کنه. و هیچ کس جز خودم تاثیر عمیقی که روی نیمه ی تاریک وجودم داشته رو متوجه نمی شه.

کازه کاگه گارا.. سخنرانیت به عنوان فرمانده کل قوا در قسمت 261 ناروتو شیپودن، تحسین برانگیز بود! ده بار دیدمش و بهت افتخار کردم چون گارایی که متولدِ نفرت بود تونسته اینقدر قشنگ به عشق و محبّت برسه.


پ.ن.2  *در پس زمینه با خودش زمزمه می کند* اون نفرتی پایین تر ازش صحبت کرده بودم؟... نمی دونستم چند روز بعد از طلب کردن قراره صاعقه ای بهم برخورد کنه و 97% اون حس رو بپرونه! اون 3% هم اثرات آزده خاطر بودنه که زمان می بره، البته اون قدر هم زور نداره که بتونه کاری از پیش ببره.

نظرات  (۹)

نه والا;-)

وای اخه محشره هرچه قدر هم که ادم نگاه کنه تکراری نمیشه:-)

پاسخ:
آخه یه شخصیت کارتونی مگه میتونه اینهمه نازنینی داشته باشه!؟! (#_#) :D

انیمه ناروتو محشرر بود اولین انیمه ای بود که دیدم:)

پاسخ:
سلاام.
تا به حال این همه قربون صدقه ی یک شخصیت کارتونی نرفته بودم به واقع! :))

من انقدر حرف دارم درباره این پست که نمیدونم کدومشو بزنم. 

 

پس فقط زمزمه میکنم:«دقیقا!دقیقا!» و پیوندش میب کنم

پاسخ:
وی پست را دوباره خوانی کرده و در دل حرف های هلن چان را حدس زده و تائید می کند.

پ.ن. پیوند؟ واهای! مرسی(آیکون لپ گل انداختن)

خیلی خوبه که تو اینقدر خاصی و من اینقدر ازت یاد میگیرم زهرا بانو :)

پاسخ:
این مدت هر دفعه موودم اومد پایین، اومدم این کامنت رو دیدم و ذوق کردم، ممنون.

ماه رمضون امسالت قبول باشه عزیزم :)

پاسخ:
سلااام.
با کمی تاخیر عیدت مبارک ثریا.

وای چه تصمیمی :)

چقدر قشنگ گفتی . واقعا همش نخوردن نیست خیلی چیزای دیگس :)

 

 

 

پاسخ:
خیلی چیزای ریز ریز و جزئی که حتی ممکنه بهشون فکر هم نکنیم. ولی می دونی خوبیش همون جمله ی معروف "الاعمال بالنیات" هست. واسه شروع نیت کفایت می کنه. :D

احسنت داری زهرا بانو، پیروز باشی :)

پاسخ:
سبد سبد ستاره فاطمه جان.
۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۰۳ نرگس بیانستان

چ تفکر جالبی :)

مطمئنم خیری ک برای بقیه میخوای چندین برابر ب خودت برمیگرده و زندگیت پر برکت میشه 

 

از این انیمیشن هم هیچی نمیدونم

پاسخ:
آره، مطمئنم، تا بوده همین بوده.

پ.ن. ناروتو یه انیمه ی سریالی معروفه که از روی مانگایی با همین اسم ساخته شده. دل ُ دین من رو که برده! :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی